Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam 535 już 6 lat i nadal jak nowe bez jakichkolwiek awarii. W tym przypadku są zintegrowane z manetkami ale to już sam musisz ocenić czy to wada czy nie.

Napisano (edytowane)

Ale wiesz,że zmieniać biegi klamką hamulcową to nic fajnego.?

 

Dozbieraj 190zł i kup SLX 675,WARTO .

Lub jesli naprawde ciśnienie masz by było tanio to DEORE 615,są juz za 370zł.

Edytowane przez topol
Napisano (edytowane)

Warto SLX'y jak sporo waży i robi trasy w trudnym terenie. Jak jest inaczej to wystarczają 615-ki Deore a za różnice w cenie kupi sobie manetki.

Edytowane przez beskid
  • Mod Team
Napisano

Klamkomanetki w dłuższej perspektywie są droższe niż hamulec i manetka osobno. Jak najdzie chęć albo fanaberia zmiany to niestety trzeba obydwa komponenty zmienić.

Zastanów się czy warto.

Napisano

Ja również miałem kiedyś podobny problem. Wyszło na to, że odłożyłem więcej pieniędzy i zainwestowałem w hamulce SLX. W następnym sezonie przerzuciłem się na manetki SLX. Zestaw bajka i na dzień dzisiejszy w życiu bym się nie zamienił na klamkomanetki.

 

Serio. Jak masz możliwość to przeczekaj i kup SLX. Każdy Tobie powie że warto.

Napisano

I tutaj warto było dopłacić do Xt.

Miałem okazję testować, osobiście wybrałem SLX z racji sporej różnicy cenowej, a sam sprzęt po dziś dzień mnie nie zawiódł ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...