Silver400 Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Cześć Powiedzcie mi proszę czy ktoś jeździł na Suntour NCX E-RL lite air ? Zależy mi głównie na informacji jak to pracuje i jak ze sztywnością tego sprzętu? Golenie górne to na oko 28mm czyli bez szału. Jak wypada porównanie pracy z np. Epiconem Sf-11 ? Co proponujecie w podobnej cenie (do 600zł), ma być sztywno i ma być tłumienie powietrzne na koło 28", skok 63 ewentualnie niskie 80mm. Zastanawiam się czy nie lepiej było by założyć np. XCR-air dodykowanego pod 29", da się wykonać taką operację? Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Silver400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 Czy masz hamulce V-brakei czy na tarcze, bo jak na tarcze to bardzo by ci pasowały amorki pod koło 27,5. np. Raidon z 2014 co ma złote golenie i waży ok 1900 gr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Z przodu mam tarcze w tamtym sprzęcie. Dobry pomysł z tym 27,5 rozejrzę się w tym kierunku. W budżecie bardziej łapie się XCR-Air. Poza tym pozostaje temat skoku, mozna go w warunkach serwisowych zmiejszyć chociaż do 80mm? Teraz tam siedzi 63mm i boje sie popsuć geometrię. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Silver400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 1 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2015 Pewnie ze można zmniejszyć do 80 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Silver400 Napisano 2 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2015 (edytowane) ACTIVIA widzę po podpisie, że jesteś w temacie; jak wygląda sztywność tego NCX ? Czy pod cięższą osobą i hamulcem tarczowym przy ostrym hamowaniu widelec "chowa" się pod ramę? Czy w zakręcie jest w miarę sztywny? Nie oczekuje oczywiście poziomu czegoś z ośką 20mm ale tak żeby bez stresowo można tym było jeździć po szutrach. Edytowane 2 Lutego 2015 przez Silver400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 No wszystkie teraz te NCX-y mają golenie 30mm. Ja akurat nie testowalem tego amorka natomiast mam sporo klientów co go właśnie mieli. Gdybyś miał pod V-brakei to nie miał byś wyjścia i byś musiał zakupić NCX-a lub NRX-a zaś jeśli masz pod tarcze to polecam ci bardziej amorka pod koło 27,5 i goleniami 32mm. Tym osobom co testowali NCX-A i NRX-A a później np. Raidona XC RLR to zdecydowanie bardziej zadowoleni są z Raidona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thetere Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Nie psuje to geometrii ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 21 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2015 Jeżeli wcześniej miał 63mm a teraz by miał 80mm, to te 17mm no raczej nie zepsuje geometrii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.