siwyex Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 Cześć To mój kolejny projekt roweru na sezon, nie jest zbyt lekki, ale to wszystko przez ramę, która być może jeszcze ulegnie zmianie, tutaj do urwania jest minimum 0,5kg:) Na zdjęciu jest jeszcze z tyłu Racing Ralph, ale w domu leży i czeka już Rocket Ron:) Bottom Bracket: (Suport) XTR - 86Brake (Front): (Hamulec przedni) - Shimano Deore 2014 302Brake (Rear): (Hamulec tylny) - Shimano Deore 2014 275-Rotor: (Front): (Tarcza prz.) - Alligator 180 112-Rotor: (Rear): (Tarcza tył) - Alligator 160 86Cables: (Pancerze i linki) Shimano 40Cassette: (Kaseta) XT 11-36 336Chain: (Lancuch) XT 266Crankset: (Korby) Deore SLX + Darmoot Narrow Wide 34t + Alu śruby KCNC 639Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) DEORE XT 231Fork: (Widelec) Rock Shox Reba 27,5 1548Frame: (Rama) KTM Ultra 1964 19" 1920Grips: (Gripy) No name pianki 25Handlebar: (Kierownica) Amoeba Scud Carbon 580mm 118Headset: (Stery) Stery KTM 125Pedals: (Pedaly) Look S Track 287Sealant: (Uszczelniacz) No tubes 140Seat: (Siodlo) Selle Italia C64 94Seatpost: (Sztyca) WCS 350mm 27,2 - 223Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) No name 24Shifters: (Manetki) Deore - 145Skewers: (Zaciski kol) Jagu 65Stem: (Mostek) WCS 110mm 120Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2,1 485Tire (Rear): (Opona tylna) Schwalbe Rocket Ron 2.1 475Wheelset : Jagu - 1555g Suma: 9808g Cytuj
Michauuu Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 fajny rowerek widziałem na lb. nie brakuje Ci przełożenia na płaskim? Cytuj
MokryxD Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 Wątpię. Przy 34T spokojnie można rozkręcić do tych 50km/h. Na płaskim w okolicach 40km/h można trzymać. Cytuj
siwyex Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Napisano 26 Stycznia 2015 To jest rower do ścigania, a nie do śmigania po płaskim (do tego jest szosa). Ale te 35km/h to nie ma żadnego problemu. 40km/h to już niestety jest duża kadencja. Cytuj
MokryxD Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 Jak sprawują Ci się pedały Looka? Masz luzy na nich i szumiące łożyska? Cytuj
siwyex Napisano 26 Stycznia 2015 Autor Napisano 26 Stycznia 2015 Przejechały dopiero jakieś 300km więc nic się nie dzieje, są bardzo stabilne. Dużo osób je polecało dlatego się skusiłem na niego. Do tego stosunek wagi do ceny jest bardzo dobry. Cytuj
Poochaty Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 Fajny. Nie masz błędu przy hamulcach? Bo przedni cięższy niż tylny. Cytuj
MartinH Napisano 26 Stycznia 2015 Napisano 26 Stycznia 2015 Zapytam z ciekawości, gdzie startujesz na takim napędzie, nie bolą cię kolana? Cytuj
siwyex Napisano 28 Stycznia 2015 Autor Napisano 28 Stycznia 2015 Jeszcze nigdzie nie staruje, ponieważ napęd powstał w tą zime, ale startować będę na maratonach i XC. Tutaj jeszcze przyjdzie na tył zębatka 42t. Cytuj
bartnik Napisano 28 Stycznia 2015 Napisano 28 Stycznia 2015 Jak sprawują Ci się pedały Looka? Masz luzy na nich i szumiące łożyska? Ja mogę dorzucić swoje o.03 pln mam dwie pary w 2ch rowerach. Po sezonie jeżdżenia nie ma żadnych większych luzów, dźwięków. Te co mam w fullu parę razy przywaliły w glebę i nie zaszkodziło im - używam ich z tą dodatkową platformą - podparcie=beton trudno mi powiedzieć które ile przejeździły ale na obu rowerach sumarycznie przejechałem >5000km @@siwyex, to 26 czy 27.5 ? bo trudno stwierdzić Cytuj
benek196 Napisano 28 Stycznia 2015 Napisano 28 Stycznia 2015 (edytowane) Wyręczę autora i zacytuję tytuł tematu [9808] KTM Ultra 1964 650b Edytowane 28 Stycznia 2015 przez benek196 Cytuj
errwin Napisano 28 Stycznia 2015 Napisano 28 Stycznia 2015 kolejna bezcenna wskazówka... Fork: (Widelec) Rock Shox Reba 27,5 1548 Cytuj
lesieque Napisano 29 Stycznia 2015 Napisano 29 Stycznia 2015 Rower całkiem fajny. Pierwszy od dawna zasługujący na umieszczenie go na manii lekkości.Możesz zdradzić gdzie startujesz? I ile masz zebatek na przód? Bo osobiście wydaje mi się, że wersja 34T jest zbyt mała na płaskie maratony, a na Wymagające XC może być zbyt twarda... No i kierownica 580. Wąsko jak na nieco większy rozmiar koła i jak na XC Cytuj
MartinH Napisano 29 Stycznia 2015 Napisano 29 Stycznia 2015 Ja u siebie dopóki używałem kierownicy 560mm uważałem, że szeroka jest nie dla mnie (jestem wąski w barach ), ale jak przesiadłem się na 660 to stwierdziłem, że nigdy więcej tak wąskiej kiery, w trudny terenie niezastąpiona Cytuj
beskid Napisano 29 Stycznia 2015 Napisano 29 Stycznia 2015 Krótsza kiera po prostu meczy bardziej co logiczne. Im dłuższa tym lepsza "dzwignia" w terenie. Ten napęd nie jest w bardzo trudny teren i tu nie ma co dyskutować. Wsadzenie innej kasety z koronką powiedzmy 42T załatwia sprawę. W sumie bardzo fajny sprzęt ale coś przydługaśny ten mostek. Cytuj
siwyex Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Tak jak pisałem wyżej na tył przyjdzie jeszcze zębatka 42t i myślę że to w zupełności wystarczy. Testy na przełożeniu tak jak teraz czyli kaseta 11-36 i zębatka 34, dają możliwość bezproblemowego wjechania na wzniesienie o nachyleniu 25% i rozpędzeniu się na prostej spokojnie do 35km/h przy kadencji ok 90. Więc ja myślę że w rowerze MTB nic więcej nie jest potrzebne. Plan startów to tak jak pisałem XC oraz Świętokrzyska liga rowerowa i może jeszcze jakieś maratony (na pewno nie płaskie). Jeśli chodzi o kierownice to zastanawiałem się na przejście na ciutkę szerszą, ale niestety nie ma nic na kierownice 25,4. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez siwyex Cytuj
beskid Napisano 30 Stycznia 2015 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Bezproblemowe wjazdy z blatem 34T na 25%??? Chyba już wiem o jakie ściganie się rozchodzi. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez beskid Cytuj
lesieque Napisano 30 Stycznia 2015 Napisano 30 Stycznia 2015 to fakt, że kierownic w normalnej wadze nie znajdziesz. Kończą się na 600mm.A co do podjazdów to gratuluje nogi To jeszcze napisz jak kółka się sprawują, bo chyba nie widziałem nikogo na forum na jagu. Cytuj
siwyex Napisano 30 Stycznia 2015 Autor Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Jagu spisują się bardzo dobrze, minusem jest bardzo źle uszczelniona tylna piasta, każda wyścig/trening po błocie trzeba rozbierać i czyścić (na szczęście zajmuje to max 15min). Pozdrawiam Dla zainteresowanych tutaj ślad z testu napędu: https://www.strava.com/activities/245231937 Momentami 22% podjazd, a jak będzie jeszcze zębatka 42t z tyłu to już myślę że nie będzie kompletnie żadnego problemu. Tutaj segment z tym nachyleniem: https://www.strava.com/segments/6268394?filter=overall Edytowane 30 Stycznia 2015 przez siwyex Cytuj
bartnik Napisano 30 Stycznia 2015 Napisano 30 Stycznia 2015 @@benek196, @@errwin, wybaczcie , czasem czuek paczy i nie widzi Cytuj
siwyex Napisano 13 Lutego 2015 Autor Napisano 13 Lutego 2015 Kolejna zmiana i waga w dół, zostały zmienione hamulce na AVID XX, dzięki czemu zaoszczędziłem ok 200g:) Cytuj
siwyex Napisano 16 Marca 2015 Autor Napisano 16 Marca 2015 (edytowane) No i rower skończony ostatecznie wyszło na wadze wiszącej 9,74kg z koszykiem na bidon, uchwytem na garmina, tak jak stoi. Edytowane 16 Marca 2015 przez siwyex Cytuj
ktm Napisano 19 Sierpnia 2015 Napisano 19 Sierpnia 2015 @siwyex Mam taki rower z 2014, póki co w serii. Na jakich elementach jest największa utrata wagi vs koszty? Cytuj
Lumperator Napisano 22 Sierpnia 2015 Napisano 22 Sierpnia 2015 Dobry sprzęt, waga fajna Ci wyszła. Tylko serio dajesz radę z kierą 580? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.