eskapista Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o rowery. Rodzina złożyła się na rower dla młodego człowieka i mnie obarczyła zadaniem jego kupna do 1000 zł. Jak źle zakupię lub kupię jakiś chłam to przez następne 10 lat na spotkaniach rodzinnych będą mi to wypominać:-). Znalazłem w Decathlonie rower Rockrider 500 LTD niebieski w cenie 999 zł http://www.decathlon.pl/rockrider-500-ltd-nieb-id_8319535.html ale tylko szczątkowe komentarze w sieci o nim:-(. Czy ktoś może z niego korzystał lub korzysta? Czy może nie warto przepłacać i kupić tańszy model Rockrider 340 za 799 zł. http://www.decathlon.pl/rower-gorski-rockrider-340-black-grey-id_8231773.html Dodatkowo jakie kupić zabezpieczenie?U-locka (jaki model do 100 zł) lub inne (zapięcie składane?) aby złodziej się dwa razy zastanowił czy warto się męczyć z jego przecięciem dla roweru w tej cenie. Sprawa jest dosyć pilna bo rower ma być zakupiony na rodzinne spotkanie 31 stycznia. Z góry dziękuje wszystkim użytkownikom portalu za rzeczowe uwagi (nawet krytyczne) lub propozycje innych rowerów do 1000 zł (ale gotowe od ręki do zakupu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 Jak młody jest ten człowiek i do czego ma ten rower służyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eskapista Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2015 Ma 13 lat. Wzrost 164 cm. Rama roz. M pasuje mu na teraz. Rama roz. L też jest dobra i sądze, że będzie już bardzo dobra góra za rok:-). Rower będzie służyć do jazdy po mieście i do wycieczki po drogach gruntowych i lesie. Raczej żadnej jazdy wyczynowej po górkach:-). Choć pewności nie mamy co mu strzeli za pół roku do głowy:-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...