ILC Napisano 25 Stycznia 2015 Napisano 25 Stycznia 2015 Witam, Mam przypadek hamulca tak mocno zapowietrzonego, że klamka jest całkowicie zapadnięta, jej zaciśnięcie opaską do kierownicy nic nie daje, po prostu tak jak wcześniej jest zapadnięta do oporu i jej zaciśnięcie nie izoluje zacisku. Mimo tego próbowałem przywiązać tę klamkę do kierownicy i zacząć odpowietrzać zacisk - przy pociągnięciu tłokiem leci masa powietrza, kilkakrotnie musiałem odkręcać, wypuszczać powietrze i ponownie wkręcać strzykawkę w zacisk. Za każdym razem wylatuje masa powietrza i trzeba "oczyszczać" z niego strzykawkę. Mieliście podobny problem z "mega zapowietrzonym hamulcem" ? Jakieś pomysły ?
Mod Team sznib Napisano 25 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 25 Stycznia 2015 Ciężko z tego opisu coś zrozumieć. Może na początek napisz co to za hamulec. Jeśli klamka jest zapadnięta (nie wraca do pozycji wyjściowej) to nie zapowietrzony hamulec, tylko padnięta uszczelka tłoczka w klamce jest.
ILC Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Napisano 25 Stycznia 2015 Hamulce to KLS Helix 3. Klamka wraca do pozycji wyjściowej, natomiast jest całkowicie miękka...
Mod Team Puklus Napisano 25 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 25 Stycznia 2015 System z wyglądu podobny do starych shimano ... na 1 rzut oka, przestudiuj hamulce np 665, 775.
ILC Napisano 25 Stycznia 2015 Autor Napisano 25 Stycznia 2015 Problem rozwiązany, najpierw odpowietrzyłem klamkę tak by miała choć minimalnie zaczęła działać, potem zacisk. Dzięki
Mod Team sznib Napisano 25 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 25 Stycznia 2015 Zawsze można od strony zacisku zalać, wtedy nie trzeba klamką pompować.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.