mast6er Napisano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 witam jaka jest różnica pomiedzy hamulcami formula T1s a T1? jesli ktoś ma doświadczenie z T1s proszę o opinie o tych hamulcach. dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2015 (edytowane) T1S to wersja robiona dla Speca . Pod względem działania różnicy nie ma . T1 to loteria - można trafić hamulec z świetną mocą a można trafić egzemplarz który nie hamuje i wiecznie ma jakiś humorek . Odpowietrzanie Formuli jest ciut problematyczne - bywa że w płynie brak pęcherzyków a mimo to klamka jest gumowa. Moje zdanie jako byłego posiadacza dwóch egzemplarzy tego hebla i wielu innych hamulców jest takie że lepiej zrobisz kupując SLX M675 / XT (mimo że nie przepadam za heblami shimano z pewnych względów) lub Avida Elixir 7 Trail którego mogę także polecić jako obecny właściciel. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mast6er Napisano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 dzieki za odpowiedz mam zamontowane oro k18 i wiem jak jest z odpowietrzaniem....a jak w T1 wygoda klamki? potrzebuje hamulaca w alpy (planowany tygodniowy wyjazd a tak to standard troche plaskiego troche świetokrzyskich górek....) waga jest słuszna 90 kg z plecakiem i musze miec niezachwianą wiare w hamulec....z twojego doswiadczenia polecasz XT 785 czy elixir 7 trail...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 To który z tych dwóch zależy od Twoich priorytetów - o dosyć istotnych różnicach poczytaj choćby na forum płyn dot kontra olej mineralny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Polecam Elixira 7 Trail - katuje je regularnie w górach gdzie tarcza często przybiera różne odcienie czerni i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby przestał hamować z jakiegoś powodu . Na standardowych klockach mają odczuwalnie więcej mocy niż XT z radiatorem i mniej gumową klamkę . Przy tarczach 203/180 wystarczy delikatnie operować jednym palcem by wytracać prędkość na dużym nastromieniu (30%+) lawirując między drzewami . Obecnie w kolejnym fullu mam 180/160 i te same hamulce i mocy w sumie nie brakuje i też wystarczy jeden palec . T1 względem K18/K24 mają minimalnie więcej mocy , XT mocowo są podobne jak T1 ale łatwiej je odpowietrzyć . Edytowane 24 Stycznia 2015 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.