fanatyklech Napisano 13 Stycznia 2015 Napisano 13 Stycznia 2015 Witam Proszę o pomoc w wyborze zakupu Cx One Mam do wyboru dwa rowery o trochę innym osprzęcie oponach itp. Z racji tego że dopiero zaczynam przygodę z "rowerem" proszę Was o pomoc, opinie, rady który z podanych rowerów ma lepsze podzespoły i którego zakupić. z góry dziękuję za pomoc. Opcja nr 1 http://rowertour.com...-one-bialy.html Opcja nr 2 http://velo.pl/rower...ent/cx-one-2015
rodszyld69 Napisano 13 Stycznia 2015 Napisano 13 Stycznia 2015 rady który z podanych rowerów ma lepsze podzespoły i którego zakupić. z góry dziękuję za pomoc. Osprzęt podobny różnice są w hamulcach: opcja nr 1 - cantilever, opcja 2 mini v-brake. Różnica niewielka jest też w komponentach. Ja wybrałbym opcje 2.
Mod Team adamos Napisano 13 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2015 Widzę, że się niezły "szał" na przełaje zrobił. Nie wiem, w jakich kwotach chcesz kupować te rowery, ale za te w linkach nie kupiłbym ani jednego, ani drugiego.Zerknij tutaj na wyprzedaże.Ciekawe propozycje w podobnym budżecie:- http://www.evanscycles.com/products/jamis/nova-sport-2015-cyclocross-bike-ec073009- http://www.evanscycles.com/products/pinnacle/arkose-one-2015-adventure-road-bike-ec071305
fanatyklech Napisano 13 Stycznia 2015 Autor Napisano 13 Stycznia 2015 Zależy mi na czasie dlatego zdecydowałem się na zakup Accenta Cx One kolejnym problemem jest budżet maksymalnie 3000zł.... Dostałem fajną propozycję z jednego z sklepów internetowych na przełaj Fuji ale dopiero do odbioru w kwietniu także odpada.... ps. Adamos jak wygląda temat zakupu z tego strony co podałeś linki??? bezpieczne są takie miedzy krajowe przesyłki?? co w razie reklamacji, gwarancji itp? a i jak może to napisz w jakich konkretnie komponentach te rowery z Twoich linków są lepsze od Cx One? Tak jak już wspomniałem dopiero zaczynam swoją przygodę z rowerem i jestem kompletnym laikiem w tym temacie;) ps2 nie sugerujcie się ceną przy podpowiedziach dla mnie. Accent Cx One z obu linków do wyciągnięcia w samej cenie około 2500zł
Mod Team adamos Napisano 13 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2015 Oba CX One mają aluminiowy widelec, co już na starcie (w mojej ocenie) je eliminuje. Wiem, że w takim budżecie ciężko o węglowy widelec, ale uważam, że warto do niego dopłacić.Druga sprawa to hamulce. Wszelkie obręczowe czy to v-ki, czy canti (poza wagą) będą w warunkach mokrych/błotnych mniej skuteczne od tarczowych. Poza tym wycierają obręcze (zwłaszcza przez mniej zaawansowanych, którzy często bez urazy hamują "bez głowy").Trzecia sprawa, to nie miałbym specjalnych obaw przed kupnem za granicą. Kupiłem już tak kilka rowerów. Niestety, w Polsce trudno o taki wybór i oferty cenowe. Na razie (odpukać) żadnego nie musiałem odsyłać, ale przy uznaniu gwarancyjnym taki koszt powinien zostać zwrócony - zwłaszcza, że ten sklep cieszy się sporym zaufaniem. Dzisiaj odebrałem od nich nowe buty. Rzecz ostatnia - nie patrz na grupę osprzętu, tylko przede wszystkim na ramę. To jest podstawa i serce roweru, a komponenty (zwłaszcza przy przełajowej jeździe) ulegają szybkiemu zużyciu i to je będziesz wymieniał najprędzej.
roberthd79 Napisano 13 Stycznia 2015 Napisano 13 Stycznia 2015 Bzdura by nie patrzec na grupę osprzętu,rama ma być lekka i dopasowana,a to osprzęt decyduje o funkcjonalności w każdych warunkach,bezawaryjności i perfekcyjnej zmanie biegow,a nie ciągłych regulacjach co 300km, no i waga tez jest znaczna między grupami(ale to już dotyczy skrzywionych maniaków ultralekkości dla których +/- 15g robi różnice)
Mod Team adamos Napisano 13 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2015 a to osprzęt decyduje o funkcjonalności w każdych warunkach,bezawaryjności i perfekcyjnej zmanie biegow,a nie ciągłych regulacjach co 300km Ale nie w takich przedziałach budżetowych Kolego.Jeśli jesteś w stanie uargumentować niepodważalną wyższość Sory nad Clarisem, to proszę bardzo spróbuj mnie przekonać.
Mod Team IvanMTB Napisano 13 Stycznia 2015 Mod Team Napisano 13 Stycznia 2015 .. nie mówimy, żeby nie patrzeć, ale żeby patrzeć na to co faktycznie ma największe znaczenie w pierwszej kolejności. A to jest: 1. Rama - pojedynczy najdroższy i nabardziej rzutujacy na jakość użyszkodzenia element roweru. Jak rama lub geo są do bani to nawet nayzeyebystszy i najlżejszy xtrxxduraczrecord nie zrobia z niej cuda. Dalej bedzie to kijowa rama z poprzykręcanymi do niej dobrymi, acz nic nie wnoszącymi do ogólnego odbioru klamotami. 2. Koła - najbardziej wpływajace na zrywność, pewność kierowania, skręcania, lekkość dynamiki i przyjemność długodystansowości ramy. Ciężkie lub wiotkie - przewaznie przez karygodnie złe zaplecenie lub tanie szprychy - koła potrafia skaszanic nawet najlepsza geometrycznie ramę. Lub przynajmniej uprzykrzyc jej użytkowanie. 3. Widelec - zaraz po kołach wpływa tak samo mocno na sterowność i pewność prowadzenia, jak również na komfort jazdy lub jego brak... ... a potem cała reszta, ważnych ale juz nie tak FUNDAMENTALNYCH gratów. Hamulce, kokpit i generalnie punkty kontaktowe (siodło, chwyty, owijka), napęd i dodatki... Szacunek... I.
roberthd79 Napisano 13 Stycznia 2015 Napisano 13 Stycznia 2015 Zgodze sie z Iwanem rama ma byc dopasowana pod każdym względem pod ridera,to przedłużenie nogi i ręki.Musi być niemalże "skrojona" pod wymiar ludka,czyli nie tylko dobre geo,ale każdy ma inne proporcje ciała które możemy skorygować +/- w nie wielkim stopniu różnymi komponentami.Koła fakt pominąłem nie wiem dlaczego ale to również bardzo istotny element. Adamos,nie odniosę się do tych komponentów,bo przyznam się bez bicia nigdy nie było mi dane nawet ich dotknąć,ale o wyższych grupach mogę podyskutować dlaczego x nie działa w błocie jak y itd. Dobranoc. Ps.Accent robi dobre niskobudżetowe ramki.Polecam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.