Skocz do zawartości

[Widelec] Triban 300 wymiana widelca

DawidX

Rekomendowane odpowiedzi

Btwin Triban 300 Specyfikacja fabrycznie wychodzi z aluminiowym widelcem, który marnie tłumi drgania. Zastanawiam się czy dało by się (i czy w ogóle warto) wymienić aluminium na carbon? Sporo widuję aukcji z nawet tanimi carbonami na allegro ale dokładnie nie wiem czego szukać bo jeszcze jestem zielony w temacie. Mogli byście coś poradzić ? Coś taniego i zarazem nadającego się do użytku. Jeśli chodzi o sam budżet to 300-400zł więc raczej coś używanego.

Będziesz musiał ewentualnie wymienić śrubę mocującą przedni hamulec na krótszą albo dłuższą.

Nie brzmi jak coś strasznego, dzięki za odpowiedz :) Generalnie to coś w tym budżecie da się kupić porządnego? rozrzut cenowy jest ogromny od 250zł do kilku tysięcy.

Olej to. Zmienisz na kartonowy widelec z Alu rurą. Na droższy pewnie się nie zdecydujesz. Nie warto. Lepiej rozejrzyj się za wygodnym siodłem, fajnymi kołami/gumami i składaj na docelowy rower. Bo te części wykorzystasz w następnych rowerach i to one wpłyną na dużą poprawę komfortu. Zmień też owijkę - może na tanią grubą, 2,5-mm prologo - poczujesz znacznie wiekszą ulgę niż przy zmianie widelca z tego co masz, na takie jakie przedstawiłeś.

Pozdr

Na droższy pewnie się nie zdecydujesz.

Prawda

gumami

O gumy też pytałem Tutaj ale nie otrzymałem odpowiedzi więc jakbyście mogli polecić coś był bym wdzięczny :) Generalnie to zdaje mi się, że dobrze mówisz bo jestem lekko zagubiony w szukaniu poprawy komfortu i ten pomysł z widelcem przyszedł mi do głowy jaki pierwszy obok opon.