kendk Napisano 8 Stycznia 2015 Napisano 8 Stycznia 2015 Cześć jestem tu nowy mam następujący problem. Mam dwa rowery wcześniej jeździłem na mbike renegade 4.0 rozmiar 17 rama jak i cały rower jest w stanie bdb, kupiłem w zeszłym sezonie unibike expert rozmiar 19 mam wzrosry 164 cm waga 70kg niestety po przejechaniu na unibike kilkuset kilometrów stwierdziłem że jest dla mnie za duża jest poprostu niewygodna za bardzo jestem wyciągnięty do przodu i odległość od krocza jest stanowczo za mała. Proszę o opinie czy będzie jakiś problem z przełożeniem poniżej przesyłam specyfikacje rowerów:http://www.rowerzysta.pl/rower-gorski-unibike-expert-2012.htmlhttp://archiwumallegro.com.pl/mbike+renegade+0+4+wyprzeda%C5%BC-1_2011380576.html Co sądzicie o ramie mbike renegade 4.0 czy warto w nią przekładać podzespoły unibike?
alagor96 Napisano 8 Stycznia 2015 Napisano 8 Stycznia 2015 Nie widzę większych przeszkód. Może tylko trzeba będzie starą sztycę zostawić. Zakładam, że stery w tym samym rozmiarze. Ramy w tych rowerach są raczej podobne, mogą się różnić geometrią, ale skoro stara Ci pasowała, to będzie ok. ps. Źle założyłeś temat, tutaj wpisujemy słowo/frazę kluczową w nawiasie kwadratowym, a po nim resztę tematu. Zmień, bo Cię zaraz moderator pogoni.
tobo Napisano 8 Stycznia 2015 Napisano 8 Stycznia 2015 A który osprzęt w Twoim odczuciu działał lepiej? Taki bym miał w rowerze który chcę pozostawić. Wybierz komponenty wyższe grupowo i w lepszym stanie technicznym.
kendk Napisano 8 Stycznia 2015 Autor Napisano 8 Stycznia 2015 Unibike ma sporo lepszy cały osprzęt chciałbym przełożyć wszystko, czy jeśli miałem w tej mniejszej ramie napęd 8 rzędowy to będzie pasował 10 rzędowy, koło wchodzi razem z tarczą i o nic nie ociera. Czy nie będzie problemu z regulacją przerzutek. I co z linkami czy nie będzie problemu?
siimon Napisano 8 Stycznia 2015 Napisano 8 Stycznia 2015 Praktycznie z niczym nie będzie problemu, linki też możesz przełożyć. Jednie jak kolega wyżej pisał, sztyca i być może przednia przerzutka mogą nie pasować.
kendk Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Napisano 9 Stycznia 2015 A czy mam stery przekłądać czy tylko cały przdni amortyzator?
tobo Napisano 9 Stycznia 2015 Napisano 9 Stycznia 2015 Stery muszą być kompatybilne z konusem/bieżnią mocowaną na koronie widelca, tą trzeba będzie zbić i podmienić. Jeśli jednak oba komplety mają ten sam typ łożysk to być może obie bieżnie będą takie same.
kendk Napisano 9 Stycznia 2015 Autor Napisano 9 Stycznia 2015 Czyli najbezpieczniej przełożyć bieżnię, a jest jakiś łatwy domowy sposób na wyjęcie sterów. Dziękuje wszystkim za pomoc .
siimon Napisano 9 Stycznia 2015 Napisano 9 Stycznia 2015 Mały młotek i jakieś tęmpo zakończone narzędzie, np rurka, patyk, klucz nasadowy. Chyba, że masz możliwość wykonania full profi narzędzia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.