Skocz do zawartości

[1000zł] rower przeważnie na miasto

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Te rowery nie nadają się do niczego. Po pierwsze rower w tej cenie nie może mieć pełnej amortyzacji. Po drugie zastanów się jakiego rodzaju roweru w rzeczywistości potrzebujesz. 

Napisano

Napisałaś, że jeździsz zwykle po mieście, ale to się zmieni. Co to dokładnie znaczy? Zamierzasz jeździć w lesie? Po ścieżkach rowerowych? W górach? Dopiero wiedząc to można powiedzieć jaki rower będzie odpowiedni.

Napisano

Po lesie, polach.. Nie znam się nie wiem czy MTB i górski to to samo, ale wydaje mi się że nie.

Więc MTB lub górski.. Ale jeżeli chyba lepszy górski nie wiem..

Napisano

MTB to skrót od mountain bike, czyli rower górski. Poszukaj czegoś np. wśród ofert Rometa. Patrz na hardtraile, czyli rowery tylko z przednią amortyzacją. Jeśli już zdecydujesz się na MTB, to jest jeszcze rozmiar koła, ale w tej cenie raczej masz dostępne jedynie 26".

Napisano

Dobra popatrzę,

jeszcze mam pytanko, bo nie rozumiem czy np. 16' to dużo niektórzy piszą w calach a ja wole w S, L, XL 

I nie wiem jaka jest wielkość roweru.. mam 160cm Jaka wielkość będzie dobra wiem że L ale jak z tymi calami?

Napisano

L to duża rama, jej odpowiednikiem jest 21" i nadaje się dla osób mających powyżej 180cm. Dla Ciebie nada się S. Rozmiary oznaczane literami mają tą wadę, że zawierają w sobie kilka rozmiarów liczbowych, więc są mniej d okładne. 

Napisano

Ja bym brał rower typu cross. Nie wieżę jak pisał kolega wyżej, że będziesz taplać się w błocie lub jeździć wyczynowa jak Włoszczowska. Na ścieżki, leśne drogi cross na oponach 700x35 sobie poradzi. W moim wypadku przynajmniej bez problemu dawał radę. Obecnie widzę, że w crossy ładują grubsze opony 700x38 więc ja bym szedł w tym kierunku.