Jarcyk Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Witam, zamówiłem rower u jednego z największych i najbardziej renomowanych producentów. Cena roweru 8500 zł. Osprzęt roweru potwierdzony w dniu zamówienia. Rower miałem otrzymać po około 1 miesiącu. Otrzymałem rower z 2,5 miesięcznym opóżnieniem ( czyli po 3,5 miesiącach ) i z osprzętem niższej klasy niż w specyfiakcji. Hamulce dwie grupy niższe niż w specyfikacji, amor ze zwykłą rurą nie tapered/stożkową ( założona przejściówka ) i prawdopodobnie mostek niższej grupy niż w specyfikacji ---- PORAŻKA. Zaczynam walczyć o wymianę osprzętu na zgodny ze specyfikacją. Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sephiroot Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Podaj model roweru który chciałeś kupić. Najlepiej linka do strony producenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nastar Napisano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2015 Cóż - ewidentnie towar niezgodny z umową. Nie mylić z gwarancją. Masz trochę praw w tym momencie ale wszystko to potrwa... Całość korespondencji ze sprzedawcą prowadź mailowo lub tradycyjną pocztą (polecone). JASNO określ żądania. W najgorszym przypadku rower pójdzie do zwrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedziwiatr Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Jest część przedsiębiorców właśnie takich. Trochę z innej branży, ale meble zamówiłem kiedyś - miałem to samo. Opóźnienie, nie to co zamówione, zero przeprosin. Nie można takim odpuszczać, inaczej będą tak samo robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 jaki rower, jaki sklep? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 zamówiłem rower u jednego z największych i najbardziej renomowanych producentów. Czyli gdzie? Jak rozumiem nie był to sklep, tylko model sprzedażowy coś jak w marce Canyon. W pierwszej chwili pomyślałem o błędnych informacjach w katalogu, czyli producent podał dane katalogowe i specyfikacja uległa późniejszej zmianie (czyli montujemy jednak inne amorki z jakiegoś powodu), a katalogi poszły w druk i nie ma możliwości zmiany, tak samo w internecie na tysiącach stron sklepów - raczej niewykonalne w praktyce jest zaktualizowanie danych. Sprawdź jaką specyfikację podaje producent na swojej stronie. Swego czasu Kross też robił niezły bajzel ze specyfikacjami, ale chyba w końcu jakoś to ustatkowali Pytanie - kupowałeś od pośrednika, czy bezpośrednio u producenta? Bo jak sklep/hurtownia dostała takie rowery, to częściowo nie ich wina, lecz powinni też wyegzekwować od producenta dostawę pełnowartościowego towaru lub zwrot różnicy cenowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek14 Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Czy w związku z założonym tematem masz jakieś pytania?Jaki jest sens założenia tego tematu skoro nie podałeś producenta roweru? Czemu to ma służyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Drugi raz koleś podchodzi do tego tematu ... ctrl+c, ctrl+v jak temat poprzedni usunięty za błędy w temacie ... Mi się wydaje ze koleś chce aby go ktoś wysłuchał bo mieszka sam ... My go mamy pogłaskać i nie pytać o więcej . @@Jarcyk, wyjaśnij nam proszę cel napisania tego postu ... bo wiesz ... generalnie sąsiedzi mają psy i wkurza mnie to że srają po chodnikach i trawnikach . Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrSpock Napisano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2015 Poprawka... trzeci raz Swoją drogą chętnie bym poczytał co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian4323 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Drugi raz koleś podchodzi do tego tematu ... ctrl+c, ctrl+v jak temat poprzedni usunięty za błędy w temacie ... Mi się wydaje ze koleś chce aby go ktoś wysłuchał bo mieszka sam ... My go mamy pogłaskać i nie pytać o więcej . @@Jarcyk, wyjaśnij nam proszę cel napisania tego postu ... bo wiesz ... generalnie sąsiedzi mają psy i wkurza mnie to że srają po chodnikach i trawnikach . Pozdro Napisal post bez podania nazwy sprzedajacego i pewnie go teraz straszy ze w internecie juz rozdmuchal Taki szantazyk ale bezpieczny bo jak zalatwi sprawe pozytywnie to nie poda kto takie rowery przysyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. Przepraszamy. Porozmawiamy z osobą odpowiedzialną za tą absurdalną sytuację, postaramy się zrobić zrzutkę by wyrównać jakościowe niedobory. Prosimy pisać do działu obsługi klienta, czynne od 10 do 17.30 w dni robocze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syncerror Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Podoba mi się ilość konkretnych informacji zawartych w pierwszym poście. Kupiłem coś, gdzieś, czekałem dużo dłużej, ale zamierzam zrobić coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz1988wroc Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Canyon chyba zastrzega sobie, że rower może się różnić specyfikacją od tej podanej na stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stefan2810 Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Zaczynam walczyć o wymianę osprzętu na zgodny ze specyfikacją. Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. Pozdrawiam Walcz, powodzenia życzę. Byś napisał coś konkretniej to może nawet byśmy Ci pomogli walczyć. Daj znać chociaż co to za renomowana firma Cie nie przeprosiła, to będe wiedział gdzie mam nie kupować roweru gdy już uzbieram te 8500zł. Mam Cie przytulić i pogłaskać za uchem? Wydaje mi sie że temat do zamknięcia bo ja nie wiem o co tu chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pedziwiatr Napisano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2015 Spokojnie, może odpisze. Temat założył 2 stycznia, dziś jest 4. Nie musi wchodzić codziennie na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BartZ Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Dzisiaj jest już 20.01 i dalej nieodpisal ! Wichrów narobił i cisza !!! Pytanie po co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sephiroot Napisano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2015 Żeby narobić szumu i próbować "coś" wymusić na sprzedawcy - typu "jak nie dostanę tego i tego to napiszę na forum o was". Jak dla mnie temat do usunięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigLebowski Napisano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2015 Wracając do porzuconego przez założyciela tematu, najlepszym zwyczajem jest najpierw ogladac a później płacić, bo tu rozumiem było odwrotnie, poza tym można nie odbierać jak towar niezgodny z zamówieniem itd. nie mieszkamy w buszu bez przesady, kolega założyciel cos się musiał dac zamotać z tym zakupem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.