Skocz do zawartości

[osprzęt] w otrzymanym rowerze niższy niż w specyfikacji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


zamówiłem rower u jednego z największych i najbardziej renomowanych producentów.  Cena roweru 8500 zł. Osprzęt roweru potwierdzony w dniu zamówienia. Rower miałem  otrzymać po około 1 miesiącu. Otrzymałem rower z  2,5 miesięcznym opóżnieniem ( czyli po 3,5 miesiącach )   i z osprzętem niższej klasy niż w specyfiakcjiHamulce dwie grupy niższe niż w specyfikacji, amor ze zwykłą rurą nie tapered/stożkową ( założona przejściówka ) i prawdopodobnie mostek niższej grupy niż w specyfikacji ---- PORAŻKA. Zaczynam walczyć o wymianę osprzętu na zgodny ze specyfikacją. Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. 


Pozdrawiam


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż - ewidentnie towar niezgodny z umową. Nie mylić z gwarancją. Masz trochę praw w tym momencie ale wszystko to potrwa... Całość korespondencji ze sprzedawcą prowadź mailowo lub tradycyjną pocztą (polecone). JASNO określ żądania.

 

W najgorszym przypadku rower pójdzie do zwrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem rower u jednego z największych i najbardziej renomowanych producentów.

 

Czyli gdzie? Jak rozumiem nie był to sklep, tylko model sprzedażowy coś jak w marce Canyon.

 

W pierwszej chwili pomyślałem o błędnych informacjach w katalogu, czyli producent podał dane katalogowe i specyfikacja uległa późniejszej zmianie (czyli montujemy jednak inne amorki z jakiegoś powodu), a katalogi poszły w druk i nie ma możliwości zmiany, tak samo w internecie na tysiącach stron sklepów - raczej niewykonalne w praktyce jest zaktualizowanie danych. Sprawdź jaką specyfikację podaje producent na swojej stronie.

Swego czasu Kross też robił niezły bajzel ze specyfikacjami, ale chyba w końcu jakoś to ustatkowali ;)

 

Pytanie - kupowałeś od pośrednika, czy bezpośrednio u producenta? Bo jak sklep/hurtownia dostała takie rowery, to częściowo nie ich wina, lecz powinni też wyegzekwować od producenta dostawę pełnowartościowego towaru lub zwrot różnicy cenowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi raz koleś podchodzi do tego tematu ... ctrl+c, ctrl+v jak temat poprzedni usunięty za błędy w temacie ...

 

Mi się wydaje ze koleś chce aby go ktoś wysłuchał bo mieszka sam ... 

My go mamy pogłaskać i nie pytać o więcej :D.

 

@@Jarcyk, wyjaśnij nam proszę cel napisania tego postu ... bo wiesz ... generalnie sąsiedzi mają psy i wkurza mnie to że srają po chodnikach i trawnikach :).

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi raz koleś podchodzi do tego tematu ... ctrl+c, ctrl+v jak temat poprzedni usunięty za błędy w temacie ...

 

Mi się wydaje ze koleś chce aby go ktoś wysłuchał bo mieszka sam ... 

My go mamy pogłaskać i nie pytać o więcej :D.

 

@@Jarcyk, wyjaśnij nam proszę cel napisania tego postu ... bo wiesz ... generalnie sąsiedzi mają psy i wkurza mnie to że srają po chodnikach i trawnikach :).

 

Pozdro

 

Napisal post bez podania nazwy sprzedajacego i pewnie go teraz straszy ze w internecie juz rozdmuchal :) Taki szantazyk ale bezpieczny bo jak zalatwi sprawe pozytywnie to nie poda kto takie rowery przysyla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. 

Przepraszamy. Porozmawiamy z osobą odpowiedzialną za tą absurdalną sytuację, postaramy się zrobić zrzutkę by wyrównać jakościowe niedobory.

Prosimy pisać do działu obsługi klienta, czynne od 10 do 17.30 w dni robocze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam walczyć o wymianę osprzętu na zgodny ze specyfikacją. Nawet nikt nie raczył mnie przeprosić za tak duże opóźnienie w dostawie. 

Pozdrawiam

 

Walcz, powodzenia życzę. Byś napisał coś konkretniej to może nawet byśmy Ci pomogli walczyć.

 

Daj znać chociaż co to za renomowana firma Cie nie przeprosiła, to będe wiedział gdzie mam nie kupować roweru gdy już uzbieram te 8500zł.

Mam Cie przytulić i pogłaskać za uchem?

 

 

Wydaje mi sie że temat do zamknięcia bo ja nie wiem o co tu chodzi? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wracając do porzuconego przez założyciela tematu, najlepszym zwyczajem jest najpierw ogladac a później płacić, bo tu rozumiem było odwrotnie, poza tym można nie odbierać jak towar niezgodny z zamówieniem itd. nie mieszkamy w buszu bez przesady, kolega założyciel cos się musiał dac zamotać z tym zakupem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...