Skocz do zawartości

[Zakup]Rower szosowy 3000-4000zł

rdy

Rekomendowane odpowiedzi

Po 2 latach na crossie, uasfaltawianiu go i zrozumieniu że nie ma sensu się dalej męczyć postanowiłem że kupię sobie w przyszłym sezonie szosówkę

Niestety na tym segmencie i osprzęcie nie znam się kompletnie, więc liczę na jakąś pomoc

Rower będzie używany raczej w sposób bardzo umiarkowany 2000-3000km rocznie i nie będzie wykorzystywany do wyścigów(przynajmniej nie profesjonalnych). Ale na pewno będzie używany do szybkiej jazdy po asfalcie bo to już robię w tej chwili na 15 kilogramowym rowerku i wycieczek +60km bo takie zwykle robię 

Budżet - 3000-4000zł - zależy ile wezmę za sprzedanie Unibike Vipera z 2013

Wzrost - 186

Waga - 74kg

Pochodzenie - wolałbym z polski, taki który można przymierzyć w salonie, ale nie wykluczam całkowicie opcji zza granicy jeżeli by było coś sensownego

Używane? - Tylko jeżeli byłby naprawdę tego warty. Problem z używką jest taki że ciężko wykryć jakieś usterki i zweryfikować przebieg

Jeżeli chodzi o firmy, to większych uprzedzeń nie mam, krossa wolałbym unikać bo obsługa w ich salonach nie zasługuje na to żeby przejmować się tą firmą

Modele 2013-2014 - bardzo chętnie, ale pewnie z tym będzie problem

Scott Speedster 20 albo 30 to dobry wybór?

Znajomy mi też polecał szosówki z decathlona

Bardzo podobny teamt. jeszcze swieży. http://www.forumrowerowe.org/topic/174187-zakuprower-szosowy-3500-4000zl/

A od siebie dodam że również rozgladam się za szosówka w tym przedziale cenowym i jeżeli dostane taki rabat jak autor tematu do ktorego dałem linka to również zdecyduje sie na speedstera s20.
Pozdrawiam! ;)

Jeśli nie jesteś skory do zakupu za granicą ze względu na brak możliwości przymiarki to możesz poszukać w internecie ofert rowerów które możesz sprawdzić w pobliskim sklepie.

Na temat rowerów z Decathlona jest bardzo duży temat na szosa.org, które jest wyspecjalizowanym forum szosowym.

Zarchiwizowany