Skocz do zawartości

[Opona] Polączenie Race King i Geax Mezcal

Alsew

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przeszukując forum znalazlem sporo postów ludzi poszukujących idealnej opony na utwardzone nawierzchnie i lekki teren czy leśne trakty. Sam zresztą znajduję się w tej grupie osób. Poszukuję ideanego rozwiązania dzięki któremu móglbym rozwijać wysokie prędkości np na drodze rowerowej (pozbruk), a zarazem mógl komfortowo pojeżdzić po lesie (bez szaleństw). I tak zrodzil się w mojej glowie 'szatański' pomysl. Na przednim kole mam nowiutkiego Race Kinga 2.0, a na tylnim kole planuję Mezcala 1.9 (może lepiej wybrać 2.1????). Co myślicie o takim polączeniu??? Przeszukalem dokladnie Nasze forum i nie znalazlem opinii nikogo kto by próbowal takiego polączenia (nawet na innych szerokościach). Będę wdzięczny za Wasze opinie.

Napisano

hmm ciekawy pomysł na połączenie....przez chwile się zastanwaiłem czy nie lepiej by było odwrotnie... nie mam doświadczenia, bo jeżdżę zawsze na takich samych z przodu jak i z tyłu...poprostu dostosowuję styl jazdy...ogólnie taka kombinacja brzmi ciekawie, daj znać jak się sprawdzi ;) 

Napisano

Race King to raczej napędowa opona, więc zakłada się ją na tył w większości przypadków. Race King na tył i szerszy X-King (2.2?) na przód to moim zdaniem niezły zestaw.

Możesz też założyć Mezcala 2.1, ale raczej na przód. Jeśli zakłada się opony o różnej szerokości to szerszą daje się z przodu, bo dodaje przyczepności, a zmniejszony nacisk i tak redukuje opór toczenia. Na tyle szersza opona nie ma już takiego sensu.

Napisano

A wie ktoś może jakie dokładnie opory toczenia ma Mezcal???

Albo chociaż jak to wygląda w porównaniu z Race Kingami, żebym miał jakiś punkt odniesienia.

Race King na tył i szerszy X-King (2.2?) na przód to moim zdaniem niezły zestaw.