remlik Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Adapter hamulca tył (Mount Adaptor Rear Post To IS) - Shimano + śruby -> 34g Dętki: (Tubes) - mleczko Geax Pitstop -> 160g Gripy: (Grips) - ESI Chunky -> 54g Hamulec przedni: (Brake Front+Lever) - SLX BR-M675 G01S I-Spec (277g) + śruby (12g) -> 289g Hamulec tylny: (Brake Rear+Lever) - SLX BR-M675 G01S I-Spec -> 290g Hak przerzutki (Derailleur hanger) – Canyon -> 16g Kapsel (Top cap)- Amoeba Scud + śruba ->16g Kaseta: (Cassette) - CS-M771-10 11-34 -> 316g Kierownica: (Handlebar) - FSA Gravity Light 680 -> 251g Koło przednie: (Wheel Front) - ZTR Arch EX DT350s -> 876g Koło tylne: (Wheel Rear) - ZTR Arch EX DT350s -> 969g Korby: (Crankset) - SLX FC-M672 40-30-22T(784g)+SM BB70 (88g) -> 872g Korki do kierownicy: (Bar Plugs) – ESI -> 7g Łańcuch: (Chain) - CN-HG95 XT (110 ogniw)+SRAM powerlock(4g) -> 272g Manetki z linkami: (Shifters) - SL-M780 2/3x10 I-Spec (126+116 z linkami) -> 242g Mostek: (Stem) - Truvativ Stylo Race 75mm +/- 5% -> 131g Opona przednia: (Tire-Front) - Continental X-King RaceSport 29x2,2 -> 528g Opona tylna: (Tire-Rear) - Continental X-King RaceSport 29x2,2 -> 538g Pancerze (Cables) – Shimano -> 48g Pedały: (Pedals) - PD-M540 -> 352g Podkładki pod mostek: (Spacers) – Amoeba -> 10g Przerzutka przednia: (Derlr (Front) - SLX FD-M670 Top Swing -> 150g Przerzutka tylna: (Derlr (Rear)- XT RD-M786 SGS+ -> 262g Rama: (Frame) - Canyon AL 6.9 (Yellowstone/Grand Canyon 6.9 AL)2013 -> 1690g Siodło: (Seat) - WTB Pure V Team -> 260g Stery: (Headset + Starnut) - Neco H146 (góra-44mm), Author ACO HS40(dół-52mm) -> 102g Sztyca: (Seatpost) - PRO Koryak 30,9x400 offset 15mm -> 297g Tarcze: (Rotors) - XTR SM-RT98 Ice Tech CL 160mm -> 226g Widelec: (Fork) - Reba RL 29 19,8mm sterówki (1559g + 74g manetka) -> 1633g Zacisk sztycy: (Seatpost clamp) – AEST -> 38g Zaciski koł: (Skewers) - AEST tytan -> 49g Razem: 10978g Sprzęt zbudowany na bazie ramy Canyon AL 6.9 Yellowstone z początku 2013. Na identycznej ramie powstawały w 2013 i 2014 modele Canyon Grand AL (zweryfikowałem z Canyon Polska przy okazji dopasowywania sterów, co jak się okazało nie było wcale takie trywialne) Poskładałem go już kilka miesięcy temu ...kontynuuje niniejszym tradycję publikacji "w grudniu po południu" ;-) Z poprzedniego "projektu" wykorzystałem tylko koła,mostek i kierownicę - reszta nowa. W stosunku do fotek zrobionych jeszcze latem zmieniło się bodaj tylko siodełko. Na ten moment jedyne, co bym jeszcze zmienił, to sztyce (w poprzednim miałem Aerozine 200g) ale mam kłopot ze znalezieniem 30,9x400 z offsetem w lepszej wadze i rozsądnej cenie I to tyle, 100g mniej na sztycy nie jest "krytyczne", bo i tak udało się osiągnąć <11kg :-) Edytowane 23 Grudnia 2014 przez remlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Foxi Napisano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 Dobrze, że zmieniłeś siodełko bo wygląda tragicznie Ja bym zmienił jeszcze mostek i kierownice (na prosta a nie gięta, wyglądał by bardziej sportowo). Jak się jeździ na tych X-Kingach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
remlik Napisano 23 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Mam też prostą kierownicę Accenta 640mm w komplecie z mostkiem 25,4 i jeździłem tak przez jakiś czas. W sumie nie wykluczam podmiany, ale nie ze względu na wygląd ;-) Każdy z setów ma swoje plusy i minusy. X-Kingi prowadzą się dobrze, niezły kompromis między wagą a wytrzymałością, niemniej w zapasie leżą sprawdzone Geax-y Saguaro. Edytowane 23 Grudnia 2014 przez remlik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.