pawelsystem Napisano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2014 dobra to na wstępie teoretykom na wstępie już dziękuje miał ktoś już w rękach 9020 (za fote na wadze też będę rad) i jak wypadają w porównaniu do 988 ogólnie szukam w miarę lekkich IDIOTO ODPORNYCH i mocnych hebli do nowego projektu avidom już dziękuje ze względu na małą szczelinę i częstość regeneracji zacisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cyroniok Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/17903-shimano-xtr-br-m9020-trail-2015/ to masz wage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biegacz1 Napisano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2014 Może weź pod uwagę Formule R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 miał ktoś już w rękach 9020 (za fote na wadze też będę rad) i jak wypadają w porównaniu do 988 Poczekaj na testy w rowerowych periodykach bo normalny człowiek nie zamieni xtr'a na takiego ciut nowszego ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team safian Napisano 25 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Może weź pod uwagę Formule R1 Jeżeli czynnikiem, który ma wpływ na wybór jest wielkość szczeliny to R1 będą raczej słabym wyborem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Czy przypadkiem nowe wersje nie są pod tym względem lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 tak szczelina jest ważna dla mnie bo obecnie mam avidy cr i jak nie rozbiorę co jakiś czas zacisku bo muszę pogodzić się z obcieraniem (szewc bez butów też chodzi ale mam już tego dość) obecnie buduję projekt (w planie under 9kg ale zobaczymy czy wydolę bo będzie na granicy)przechodząc do sedna duża szczelina waga jak obecne lub lżej (kolo 250g) oferujące podobną siłę jak avidy i do tego nie wymagające zbyt częstej ingerencjiwiem była taka firma co to obiecywała i upadła ale jeździłem na xt 785 i były nawet tego blisko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 Shimano o ile wiem bo wiedza nie jest tajemna słynie z większej szczeliny więc tematu nie widzę. A co do wagi to jest chory temat. Już starsze wypusty XTR'a mają wagę w tym przedziale więc o co biega?? Moc. To wsadzić coś z "grawitacji" jak Zee i olać te kilkanaście gramów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 może i chory ale chce złamać barierę 9 000g więc cięższe odpadają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Mnie to rybka co Ty tam budujesz ale nie znam ludzi co mają problem wagi przy wyborze którejś z wersji XTR'a. Nie tu szukają gramów. Dlaczego to nie będę wyjaśniał ale zerknij sobie na cyferki w rowerowejwadze.pl Edytowane 25 Grudnia 2014 przez beskid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 jak chcesz tylko nabijać posty po patrz punkt 1 na samej górzea jakbym szukał gram to już by padło na r1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 (edytowane) Arogancki z ciebie typek co wyraziłeś już w pierwszym zdaniu. Tym bardziej, że w ogóle nie łapiesz mojego przekazu. Szukaj dalej albo napisz do producentów to zrobią specjalnie pod twoje wymagania Edytowane 25 Grudnia 2014 przez beskid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelsystem Napisano 25 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 (edytowane) wiesz shimano jest jak wino tylko trzeba brać poprawki na nowości jajogłowycha już sobie wstępną selecję zrobiłemarogancji może tak ale po paru wiosnach w serwisie nie trawie pi#$dolenia Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Maniak zapracowałeś sobie na stosowną nagrodę za kulturę wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 Tym bardziej, że w ogóle nie łapiesz mojego przekazu. Ja również nie łapię. Może więc to nie kwestia łapania tylko niezbyt klarownego przekazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 26 Grudnia 2014 Jak zwykle @tobo ostatnio niezawodny we wp... się do mnie bez potrzeby zamiast dać jakikolwiek konkret. Mój przekaz jest aż nadto klarowny. Byłem/jestem obecny przy wielu projektach od 15 lat oraz podglądam co nieco na wagach ale ciężko mi sobie przypomnieć takie dylematy jakie ma autor tematu. Widzę walkę o gramy w innych częściach sprzętu ale nie w hamulcach. Tu się jakoś tak liczy niezawodność, wygląd i często napis. Dlatego nawet wspomniałem o Zee chociaż w ultralekkim projekcie widziałem Saint'y. Wszyscy mieli z tego polewkę ale co zrobić jak gość się uparł. Większość również tego co było montowane to wypusty Shimano a to też wymowne. Mało tego to nawet nie XTR'y a XT. A jak były zapytania o XTR'a to starsze wypusty. @pawelsystem jak widzisz teoretykiem nie jestem ale skoro według ciebie nabijam posty to już mnie nie ma. Powodzenia przy składaniu sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
monmar87 Napisano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2015 Co do wagi 9020 przód z przewodem 72cm- 248g tył z przewodem 138- 270g tarcze rt99 180/160 pierwsze metry na nowych hamulcach za mną. Wrażenia: klamka ma początkowy niewielki opór, potem idzie lekko, modulacja bardzo dobra siła przy przejechanych może 100m 1 palcem blokuje koła więc ok poczekam jak się doptrą konkretnie w beskidach. Miałem wcześniej komplet 975 i lx dc i w porównaniu z nimi 9020 na docieraniu ma nieznacznie większą siłe jak 975 nie mówiac o lx dc. Z tego co się orientuje klamki puchną w podobny sposób jak u kumpli z 988 czyli 2x szybko się naciśnie i klamka jest twarda juz 1 cm wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.