parafuso Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Cześć, planuję zakupić KTM Dynamics Gravity. Chciałbym zrobić z niego rower wyprawowy na sakwach crosso. Przeczytałem tematy dot. wyboru bagażnika i widzę, że jest to niemały orzech do zgryzienia. Czy to jest kwestia zmiany tarcz na v-brake czy chodzi tylko i wyłącznie o średnicę koła? Czy polecacie ten rower jako wyprawowy? Mam 187cm wzrostu, trasy to głównie utwardzone nawierzchnie aczkolwiek z przewagą kamyczków i szutru, więc standardowy treking odpada Dzięki za wskazówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 A mozesz zmienic tarcze na v-brake? Bo do tego rama i widelec musza byc przystosowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cr4zylucky Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 (edytowane) Topeak ma takie bagażniki w swojej ofercie.Tylko czy rama posiada otwory pozwalające zamontować bagażnik?? Edytowane 19 Grudnia 2014 przez cr4zylucky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
parafuso Napisano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Tak, tarcze moge zmienic na v-brake. Natomiast po testach united-cyclists rezygnuje z bagaznikow Topeak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2014 Nie musisz zmieniać hamulców, są odpowiednie przejściówki. Rower raczej nada się do wypraw. Średnica nie ma dużego znaczenia, bo masz regulację w bagażniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi