Davken Napisano 18 Grudnia 2014 Napisano 18 Grudnia 2014 Witam, Z racji tego ze moja stara obręcz Rigida Taurus 29" 622x21 (32 szprychy, tarcza) po kolizji z samochodem nadaje się na złom i trzeba kupić nową. Powiem tyle: jakieś ostre jazdy są ale sprzęt szanowany. Jednak wydaje mi się że ta felga jest jednak jakaś taka plastelinowa, moja waga 65kg. Z tyłu ta sama i 2 razy w sezonie centrowanie koła no i teraz tez by sie juz przydało :/ Chciałbym trafić z zakupem w coś porządnego. Głownie jeżdzę po asfalcie ale w las też chętnie zaglądam I mam teraz taki pomysł, może felgę z tyłu przeżucić na przód, a na zadek kupić coś nowego mocniejszego z racji większych obciążeń. Co polecicie do 100-150 zł? Bo jeśli chodzi o fele to u mnie zieleń
dawid Napisano 18 Grudnia 2014 Napisano 18 Grudnia 2014 DT Swiss M442 29er. Nie jest jakoś strasznie ciężka, a aluminium z którego jest zrobiona jest naprawdę sztywne
Davken Napisano 18 Grudnia 2014 Autor Napisano 18 Grudnia 2014 Oki, wsysam info na ich temat To zrobić taki zabieg że aktualna tylna Rigida Taurus do przodu a na tyl nowa DT swiss?
malutki Napisano 18 Grudnia 2014 Napisano 18 Grudnia 2014 a moze dt swiss 533d lub nowy dartmoorowy rocket 2?
dawid Napisano 18 Grudnia 2014 Napisano 18 Grudnia 2014 Tylko przeplatanie będzie Cie trochę kosztować, ja bym zostawił tył tak jak jest i go zakatował tak żeby później kupić drugą obręcz do kompletu. 533d to obcja budżetowa, na pewno mocna obręcz, ale już swoje waży
Davken Napisano 18 Grudnia 2014 Autor Napisano 18 Grudnia 2014 DT Swiss 533d 575g, 73zl DT Swiss m422 495g, 145zl Fela 533d zachodzi już pod freeride a przy moich 65 kg nie wiem czy nie będzie to az nad to na przód i trasy asfaltowe. Różnica 80g, cena tańszej dwa razy nizsza niż droższej. Dartmor rocket 2 to waga 559g i cena kolo 129 zł No najlepiej byłoby m422 kupić tylko czy się opłaca to? Czy nie lepiej wziąć 533d z powodu nirzszej ceny? (muszę kupić jeszcze szprychy do tego i pedały bo po wypadku to też do kosza leci) Dodam jeszcze że aktualnie mam na przodzie i tyle opony cross mark 2.1 maxxisa.
dawid Napisano 18 Grudnia 2014 Napisano 18 Grudnia 2014 W 29er chyba warto zaiwestowac w nieco lzejsza obrecz z tego co pamietam m442 jest tubless ready, 533d nie
Sagitt77 Napisano 19 Grudnia 2014 Napisano 19 Grudnia 2014 Za ok. 65 zł/szt. możesz kupić Accent Airplane 29 - 510 g. Opinie mają dobre.
Davken Napisano 19 Grudnia 2014 Autor Napisano 19 Grudnia 2014 Co z szerokością? Sprawdzając airline'ny, zauważyłem że ich waga wynosi 540 gram dla kola 29. na razie chyba zostanę przy DT Swiss m442 bo waga fajna ale jednak kosztuje też swoje. Pod 65kg wagi, opona cross mark 2.1. Ostatecznie zastanawiam sie co wybrać: -DT Swiss M 442 [495g, 145zł] http://www.dtswiss.com/Components/Rims-MTB/M-442 -DT Swiss x 392 [440g, 111zł] http://www.dtswiss.com/Components/Rims-MTB/X-392 -DT Swiss 533d [575g, 73zł] http://www.dtswiss.com/Components/Rims-MTB/X-392 Czy będzie odczuwalna na mojej nodze, tak realnie realnie, róznica wagi w poszczegónych obręczach? Nie jestem tam jakimś scigantem
Davken Napisano 20 Grudnia 2014 Autor Napisano 20 Grudnia 2014 Prawie kupiłem m442 ale mowię "a zobaczę, policzę jeszcze raz czy mam faktycznie 32 szprychy moja pista Shimano M435-CL" Tu chlast 36 szprych!! Byłem pewny ze mam 32 i szczęsie ze sprawdziłem..
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.