Skocz do zawartości

[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych


Rekomendowane odpowiedzi

@wr81 rush to tłumik kompresji w wersjach base i niewiele różni się od selecta (charger rc). Dla mnie to ro samo - zamiaat kondoma tłok na sprężynie, który separuje powietrze od oleju. W motion control olej się zapowietrza (kawitacja) i tłumik nie działa.

Edytowane przez Dokumosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem już eTreksa, wszystko działa jak należy. Ale on jest dobry do jazdy po śladzie, na ultra jak znalazł. Ale do podróżowania, gdy zmieniają się plany to już jest problem. A w edgu zarówno przesuwanie mapy i powiększanie działa naprawdę ok. Fakt to nie smartfona ale w porównaniu z eTreksem to przepaść bwg mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piasta novatec D442SB-B12 w wersji microspline. Jedyne 486g 😨. Niemniej to zasługa stalowej osi, stalowego bębna i uwaga - 5 szt. łożysk 6802 w samym korpusie bębna - czyli piasta ma 7 marnej jakości łożysk NBK (2x6902 i 5x6802). Nie chciało się chińczykom robić tulejki dystansowej pomiędzy łożyskami bębenka albo tak ufają tym swoim 6802. Beben ma 4 zapadki.

20240128_163234_resize.thumb.jpg.02340e8afee49ac37effc157c46339e7.jpg

 

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W rowerach które ostatnio "tykam" jest cues w wersji 9, 10 i 11 sp. 

Odniosłem wrażenie że zmiana biegów jest dość powolna,  myślałem najpierw że to zasługa czegoś krzywego.  Żadnych tego typu przypadłości nie zauważyłem. Więc prawdopodobnie taki urok.

Na kanale yt tester zauważył że "pracuje wolniej niż najbardziej zaawansowane napędy hg+" (test byl w elektryku, gdzie 1x12 jest standardem) jednak działa wolniej niż "zwykłe" 1x11 shimano. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korba jest uniwersalna, do zwykłych napędów jak i do boost, jest na osi od strony nie napędowej taka nakrętka którą regulujesz długość osi w stosunku do misek suportu. Oczywiście oś jest o 0,2 mm szersza od np. tej w korbie obok 11s ht2 i o 0,4mm niż w grx600. Przez co ciaśniej wchodzi w suport. 🫠

20240130_132022.thumb.jpg.f8350102303184ae06320b653f053e9a.jpg

 

20240130_132034.thumb.jpg.52f02bc656c45b7ac35b05768488fa15.jpg

 

20240130_132151.thumb.jpg.138b56379123eaa613c981842f1a43ba.jpg

Pozdrow'er 😘

Na zdjęciu widać porysowaną miskę suportu kiedy jeszcze nie miałem małego klucza do bb-mt800 i odkręcałem i przykręcałem kluczem zaciskowym Marki Irwin. 🫠

Edytowane przez Sobek82
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, tobo napisał:

W rowerach które ostatnio "tykam" jest cues w wersji 9, 10 i 11 sp. 

Odniosłem wrażenie że zmiana biegów jest dość powolna,  myślałem najpierw że to zasługa czegoś krzywego.  Żadnych tego typu przypadłości nie zauważyłem. Więc prawdopodobnie taki urok.

Na kanale yt tester zauważył że "pracuje wolniej niż najbardziej zaawansowane napędy hg+" (test byl w elektryku, gdzie 1x12 jest standardem) jednak działa wolniej niż "zwykłe" 1x11 shimano. 

Taki był zamysł producenta - Cues mają działać wolniej niż dotychczasowe grupy mtb (deore+) ale ciszej i płynniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Eathan napisał:

@Dokumosa czyli mają być lepsze? Załóżmy, że sprawdzamy Deore 10/11s. Zmiana na plus i warto wymienić jak coś padnie?

Nie. Mają być bardziej komfortowe, trwałe, ciężkie i tanie (jak ktoś macał komponenty cues wie co mam na myśli). Grupy do sportu mają być szybkie i lekkie a trwałość i głośna zmiana przełożenia mają znaczenie trzeciorzędne.

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że nie ten temat tu się chwalimy co kupiliśmy a ja chciałem zapytać gdzie mogę kupić .

chyba przegiąłem z zaciskaniem koła tylnego w ramie i teraz mam opory w obracaniu nim , dowiedziałem się że zgniatlem chyba tulej dystansowa ratchet piasta dt swiss 350

 

szukałem trochę w necie wszędzie niedostępny ,

i tu moje pytanie gdzie mogę kupić tą tulej 

do piasty dt swiss 350   15,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, revolta napisał:

Wiem że nie ten temat tu się chwalimy co kupiliśmy a ja chciałem zapytać gdzie mogę kupić .

chyba przegiąłem z zaciskaniem koła tylnego w ramie i teraz mam opory w obracaniu nim , dowiedziałem się że zgniatlem chyba tulej dystansowa ratchet piasta dt swiss 350

 

szukałem trochę w necie wszędzie niedostępny ,

i tu moje pytanie gdzie mogę kupić tą tulej 

do piasty dt swiss 350   15,4

Nie możesz przegiąć chyba że używasz nadludzkiej mocy i raczej nie jest to kwestia tulei tylko uszczelki korpusu stycznej z bębenkiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...