Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
2 godziny temu, KSikorski napisał:

Oni podają w tabelkach z geometrią możliwy zakres wysokości siodła względem osi suportu. Ten zakres okazał się nieprawdziwy?

W Internetach pisali, że na 175cm rozmiar S pasuje idealnie. Chciałem się upewnić 😉

Napisano
W dniu 5.08.2022 o 16:40, schwinn0 napisał:

Sztyca wysunięta na maxa i za krótko o co najmniej 30mm

Mam na myśli to, że pisałeś o niemożliwości wysunięcia sztycy jak należy.

W ich tabelkach tymczasem jest parametr "wysokość siodła", który sumuje cechy rury podsiodłowej, sztycy i siodełka.

Czy wysokość, na którą chciałeś ustawić siodło mieściła się w widełkach z tabeli?

51 minut temu, Brombosz napisał:

I za to stwierdzenie niektórzy mogliby wypowiedzieć tobie dżihad. ;)

Jestem w stanie znieść obelgi z strony wyznawców cygańskiego złota 🙂

Napisano (edytowane)

Mam mieć siodło na wysokości 751mm. Sztyca powinna być wsunięta w ramę min 90mm. Zatem wyznacznik na sztycy na niewiele starcza - ze sztycy 400mm pozostaje ze 350mm zaledwie. Wg ich tabelek był zapas z tego co pamiętam.

Tak wyglądalem na rozmiarze S - sztyca max, siodło max w tył.

received_953137598963535.jpeg

Edytowane przez schwinn0
Napisano (edytowane)
12 godzin temu, niuti napisał:

DHFy to kowadła asfaltowe. Za to te wyglądają na krosiarskie.:D Daj znać jak w górach to jeździ.

jeżdżę  tubeless , na asfalcie teraz bajka przy 3 barach, bez problemu idzie jechać 20-25km/h po płaskim ;) lepiej rower przyśpiesza i można jechać długie dystanse po górach ,a mam pod nosem Czarną Górę oraz Śnieżnik ,przy dhf 2.6+dhr2 2.6 było to niemożliwe przy większych dystansach, na zjazdach Onzy przy 1,5 bar przód i 1,8 tył daje radę ,nie testowane jeszcze na mokrych kamieniach/korzeniach będe próbował bardziej schodzić z ciśnieniem na zjazdach, nie wiem jak to się odbije na oponach, bo producent zaleca minimum 2,5 bara , wygląd może krosiarski tylko patrząc na bieżnik ;), siedzą one, na Dartmoor Thunder 32mm wewnątrz obręczy, rzeczywista szerokość 58,5mm, 7,5 mm węższe względem dhr2 2.6 czy to dużo ? hhmmm dla mnie nie ;) a profil opony jak przy minionach , bieżnik trochę zbliżony do vittoria mezcal ale głębszy, przez co fajnie się toczą no i  730g sztuka a nie 1kg + wkładki Panzer evo te żółte, wkładek nie dawałem, zobaczymy...

Edytowane przez Libijczyk1
Napisano

Poka na obręczy jaki ma wygląd i bieżnik. 2.5 bara to dobre na asfalt w terenie to chyba samobójcy lubiący czuć każdy patyczek pompują.

BTW. pompujesz 3bary pod asfalt, potem upuszczasz w teren 😮 ......eh te chęci.

Napisano (edytowane)
Cytat

Poka na obręczy jaki ma wygląd i bieżnik. 2.5 bara to dobre na asfalt w terenie to chyba samobójcy lubiący czuć każdy patyczek pompują.

BTW. pompujesz 3bary pod asfalt, potem upuszczasz w teren 😮 ......eh te chęci.

jutro wstawię ;),15km asfaltu mam do terenów to daje 3 bary po co tracić energię ? potem spuszczam, zrobiłem w dwa dni 100km :) wczoraj 60km i dzisiaj 40km , przy minionach się nie porywałem nawet na takie dystanse 😅

Edytowane przez Libijczyk1
Napisano
15 godzin temu, niuti napisał:

Poka na obręczy jaki ma wygląd i bieżnik. 2.5 bara to dobre na asfalt w terenie to chyba samobójcy lubiący czuć każdy patyczek pompują.

BTW. pompujesz 3bary pod asfalt, potem upuszczasz w teren 😮 ......eh te chęci.

 

onza13_Easy-Resize.com.jpg

onza 12_Easy-Resize.com.jpg

onza 11_Easy-Resize.com.jpg

  • +1 pomógł 2
Napisano
53 minuty temu, eBiker napisał:

Czemu?

Jeśli ktoś lubi mocno przechylić rower to nie ma to jak szereg dużych kanciastych klocków na brzegach opony...

Cytat

ale 89zł sztuka 😁

Grzech nie kupić:) Miałem Ibexy w tej mieszance i byłem z nich b. zadowolony. Nie jest jakaś super klejąca na mokrych korzeniach, ale nie jest zła i stosunkowo wolno się ściera.

Napisano

Kupiłem Focus Arriba do jeżdżenia po bułki i po mieście ale nauczyłem się jeździć na klamki manetkach więc z racji tej samej ramy co Cayo rower przeszedł mutacje.

Przerzutki przód/tył Shimano 105 R7000, łańcuch KMC x11el, korba RS510, hamulce BR-MT200, klamkomanetki z wodogłowiem hydrauliczne 105 5800, kierownica PRO Ergo, mostek PRO, owijka PRO 3mm, linki i pancerze optislick, przewody hamulcowe Shimano, siodełko już miałem, zestaw do konwersji widelca 15x100 na 12x100 dedykowany do Focusa z systemem R.A.T. Części kupowane na przestrzeni ostatnich 8 miesięcy z promocji, używane, zamiana na coś co miałem. 

 

Przed

KXseCFn.jpg

Po

1gcaQtF.jpg

Jeszcze ramę przydało by się pomalować ale nie wiem gdzie bo albo nie umieją wytłumaczyć metody jaką zdejmują pierwotna dane albo nie odpisują na maile albo chcą 2k.

Napisano

Dokładnie tak 11-52T. 750g, przerzutka nie ma sprzęgła.

Będzie się działo :P

Teraz, Dokumosa napisał:

Na jaki to bębęnek? Łańcuch 13s czy jak na ichniejszą inwencję twórczą przystało pasują 12?

Szosowy HG ( tzn, ten szerszy o 1.8mm ). To jest 12 rzędowa kaseta rozszerzona o 1 koronkę. Łańcuch dostałem "kmc".

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...