Skocz do zawartości

[zakupy cz5] co kupiłeś ostatnio z części rowerowych


Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem o przegrzewaniu, ale podobno raczej przy kręceniu wewnątrz w rozdzielczości 5k, a tego nie mam zamiaru robić, kręcę na dworze na rowerze albo samochodzie. Więc pożyjemy, zobaczymy. Jak na razie to moja pierwsza go pro (miałem 4, 7 i fusion) z którą nie miałem problemów "softwareowych" więc cieszę, się, że przynajmniej to ogarnęli.

Edytowane przez KrzysiekCH
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Q_uz ciekawości nagrałem 10 minutowy filmik z kanapy :-) na docelowej rozdzielczości (4k, 60 fps, SV, wysoka bitrate) trochę była ciepła ale bez problemów. Po weekendzie będę wiedział więcej. Może cały czas mają problemy jakością - moją 4 też musiałem na początku po tygodniu wymieniać...

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Kemusi napisał:

@siemalysy

uuuu ,to kosztowna naprawa piasty..

Trochę tak, ale piasta, szprychy i nyple w kole Bontragera będą wymienione na nowe w ramach gwarancji. A to koło kupiłem bo miałem zaplanowany weekend w górach. Części na wymianę dostępne będą dopiero w drugiej połowie października.

Kupione koło zostanie ze mną jak zastępcze ;) 

Edytowane przez siemalysy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie właśnie przyszły polskie obręcze dt swiss XM481 i szwajcarskie szprychy competition sp. Będą musiały pogodzić się z tajwańskimi piastami dt 350.

W ubiegłym tygodniu otrzymałem jeszcze trochę gratów wprost od dystrybutora:

- 3x bb-mt800 + 2x bb-mt800-pa

- 2x sm-bb52

- rd-m8100

- rd-m5100

- sl-m5100

- sl-mt500

- 10x cn-hg701

- 6x cn-m8100

- 2x cs-m7100 10-51

- 3x cs-m5100 11-51

- trochę bębenków, klocków hamulcowych i innej drobnicy.

Będzie bardzo pracowity weekend ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii... generalnie dość wąska... z tego co pamiętam to Ty jesteś szczupły i średnio wysoki, no ale 380... to malutko. O ile w szosie to tam jeszcze przy "grubych płucach" to ma sens - zbijanie się żeby mniejszy opór stawiać. Ale w gravelowych prędkościach i tym że nie jedziesz tylko po płaskim - to raczej tylko na tej szerokości stracisz.

PS. osobiście też nie lubię flarowych kierownic też lubię wąskie, no ale 380 to po prostu relatywnie mało na prowadzenie roweru po lekkich wertepach. To trochę pewnie inaczej się całościowo ma do takiego mnie... jak ma się tak jak ja 420-kę bo takie mam barki to sobie tę 420-kę mogę w cx'ie też mieć - na cholerę mi szersza jak mam pewne panowanie nad rowerem. Ale już moja córka która jeździ standardowo 360/380 (w szosie - rower do płaskiego/ rower do górek) to ma w cx'ie 400-kę bo narzekała na nerwowość roweru na zjazdach i podjazdach.

Edytowane przez abdesign
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...