Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Za 90 kg gwoździ z palet obrotowe krzesło stalowe, wózek inwalidzki, dwa koła 28" i w prezencie przerzutkę którą dostrzegłem przykręconą do jakiegoś dwópółkowego złomu.

IMG_20210310_150945346_compress8.thumb.jpg.266c4dee46fc47678a3d63d943753d37.jpg

 

IMG_20210310_154102380_HDR_compress15.thumb.jpg.a1051ad6d06a24cd3e2ccbb4675f98f3.jpg

 

IMG_20210310_153824508_compress32.thumb.jpg.ac718ca753e5efe29658836490abc41f.jpg

 

Pozdrow'er  ;)

 

 

  • +1 pomógł 2
Napisano

przygotowania do sezonu  :D

  • nowe siodełko i gripy
  • zegarek Grit X od Polara
  • serwis całego zawieszenia i sztycy u Spidera - niestety teraz strasznie długo się czeka, rower smutno wisi na wieszaku i czeka na organy :D

 

IMG_20210309_172826760_HDR.jpg

IMG_20210107_103346526.jpg

Napisano (edytowane)

Platformy wheelup / mzyrh (chińska wariacja nt. race face chester;) )

łańcuchy kmc x10 + klucz wychylny topeak. 

 

IMG_1448.jpeg

Edytowane przez Enadxx
Napisano

Jest jakiś powód żeby używać klucza 15 zamiast imbusa? Tyle lat jeżdżę, dokręcam imbusem i to bez siłowania się i nigdy problemów nie było.

Napisano

W przypadku tych pedalow wariant z szerokim gwintem jest  lepszy.  Chińczycy zaczęli podrabiać podróbki. Nowsza (gorsza) wersja ma płaski gwint. Tak wiec  między innymi po gwincie można rozpoznać „prawidłowy” wariant wheel up/ mzyrh

Napisano

A co sa warte takie pedały z Chin wogóle? Ma to jakąś wogóle jakość? Czy to zależy z jakiej fabryki się trafi? Zamawiałem kulka rzeczy z chin do roweru nawet zacisk sztycy karbonowy co i o karbonie słyszałem że to dziadostwo a nie karbon i pęka. Odpowiem że nawet taki zacisk nie pękł. 

Napisano
3 godziny temu, Enadxx napisał:

W przypadku tych pedalow wariant z szerokim gwintem jest  lepszy.  Chińczycy zaczęli podrabiać podróbki. Nowsza (gorsza) wersja ma płaski gwint. Tak wiec  między innymi po gwincie można rozpoznać „prawidłowy” wariant wheel up/ mzyrh

Mało tego, do tych bez możliwości użycia klucza 15 wsadzają ślizgi w miejsce tych większych łożysk od strony korby i dodatkowo dużo gorzej osadzone są małe łożyska. W niektórych można było jeszcze te ślizgi wymienić na łożyska 607 (wchodzą 2 szt w miejsce 1 slizgu) ale już spotkałem też wariant z grubszą osią i żadnych łożysk nie dało się dopasować.

Napisano (edytowane)
Godzinę temu, wkg napisał:

To juz ta "nowa" Saguaro ? Ile waży realnie ?

Zważę jutro. Bo dopiero odebrałem z paczkomatu. 

Edytowane przez bogus92
Ortografia
  • +1 pomógł 1
Napisano

Waga słuszna 

 

 

IMG_20210313_085435_copy_1587x1190.jpg

 

Drutowanie miały grubość 57mm i rozmiar 2.2 

A zwijane mają grubość 5.5 mm i rozmiar 2.25 

 

Drutowane może się rozciągnęły przez sezon co? Pomiar zużytych drutowanych. A zwijane pomiar przed chwilą założonych. 

Napisano

A ja posłuchałem kogoś na forum i kupiłem Vittoria Barzo (przód i tył, mleko). No i po ok 100 km jestem bardzo zadowolony. Dokładnie o taką oponę chodziło. Lekki trial albo ciążki XC. Zobaczymy jak z trwałością, bo teraz widziała okoliczne lasy + dużo błota.

IMG_20210313_115023.jpg

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...