Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy większe to nie wiem..ale znacznie ma ,chociażby waga i wytrzymałość 

Napisano

@Kemusi dla mnie 100 czy 200g różnicy nie ma znaczenia. Kupiłem drutową, w ogóle historia była o tyle ciekawa że wszędzie ta opona jest relatywnie droga, z przesyłką wychodzi zwykle koło 150 PLN. Udało mi się znaleźć ostatnią sztukę w sklepie BikeInn, który reputację ma taką sobie. Ale że płatność była przez PayPal z ochroną to zaryzykowałem, opona kosztowała 90 z hakiem z przesyłką. Na stronie nie było dokładnego opisu czy to zwijka czy drut, przyszedł drut, założyłem i będę testował w terenie jej legendarną przyczepność w trudnych warunkach. Dodam jeszcze że to wersja 650b, 2.1.

Napisano (edytowane)

To chyba zrobilem lepszy interes. Kupilem uzywki zdjete z roweru za 90 zeta z wysylka. Opony w stanie perfekcyjnym, trzeba dopatrzec sie uzytkowania. Jedna sztuka lata od 140 do 160zl.

Dodaje, komplet za 90 zeta.

Edytowane przez Gość
Napisano (edytowane)

Jak już pisać co kupione to warto wrzucić precyzyjną informację. Jak już tak upraszczać to można pisać, że kupiona opona ...i tyle :)

Mnie osobiście interesuje co i ile ktoś kupuje. Kwestia zwijana czy nie jest bardzo istotna. I nie chodzi tu o wagę, ale jest kilka sporych różnic. Jeśli chodzi o Schwalbe to drutówki są  z innej mieszanki niż zwijane, raczej gorszej. Zwijane łatwiej przewozić, może służyć jako rezerwa, mieści się do torby, sakwy itp. Nie wiem jak jest z zalewaniem mlekiem, przyznaję, że nigdy nie uszczelniałem drutówki, ale mam wrażenie, że to trudniejsze sprawa niż zwijanka.

Edytowane przez lewocz
Napisano

@lewocz Wszystko się zgadza. Mi było obojętne czy to drut czy nie bo założenie było takie że opona ląduje od razu na obręczy. Na zapas mam zwijane opony, zresztą jako amator jeżdżę na dętkach więc raczej dętkę zawsze mam w zapasie a nie opony. Co do mieszanek to faktycznie ponoć są różnice, ale ja aż tak bardzo nie wnikam. Ma się trzymać terenu i tyle. Poprzednio miałem Michelin Wild'nGrip ale tył się rozlazł po całym sezonie katowania, więc padła decyzja że następna do testu będzie osławiona Vittoria. Michelin był zwijany, jest świetny w trudnym terenie, liczę że GATO będzie jeszcze lepsza, mimo że obie opony do najlżejszych się nie zaliczają a dodatkowo są dość toporne na asfalcie.

Napisano

@shotgun no jak mało zjeżdżone i proste to elegancka cena. Ja ostatnio zaopatrywalem prywatne rowery i nowe NN 2,35 i 2,6 evo ss ps płaciłem odpowiednio 23 i 25EUR za sztukę. Wziąłem też 4 drutówki 2,35 bo były po 12EUR ale wszystkie krzywe jak cholera. Odesłałem. 

Napisano

@michalr75 tez korzystałem z tego serwisu i czekałem na przesyłkę dwa tygodnie ,opłata przez paypal .. ja korzystam ze zwijanych ,choć to cecha raczej drugorzędną dla opony ,to jednak możliwość wygodnego schowania zapasu jest cenna i na zwijanych można jeździć na mniejszym ciśnieniu jeśli ktoś zalewa . Chociaż są dętki dzięki którym tez można ... https://www.tubolito.com/en/

Napisano
2 minuty temu, Dokumosa napisał:

@shotgun no jak mało zjeżdżone i proste to elegancka cena. Ja ostatnio zaopatrywalem prywatne rowery i nowe NN 2,35 i 2,6 evo ss ps płaciłem odpowiednio 23 i 25EUR za sztukę. Wziąłem też 4 drutówki 2,35 bo były po 12EUR ale wszystkie krzywe jak cholera. Odesłałem. 

Jedna jak dla mnie to wygladala jak zakurzona sklepowka, druga to naprawde tak pomijalne slady zuzycia, ze....pomijalne. 

W 2017 kupilem tez NN ale wersje Performance 2.25, tez stan idealny po 300km na Maderze za 5 dych dwie sztuki. Jedyne rozczarowanie to takie, ze realnie mialy szerokosc mniejsza niz RR w tej samej wersji i to prawie 3mm na balonie. Tu pan wystawil i po kilku "H" kupilem. I tu i tu opony tocza sie idealnie.

Jezeli to uzytkownik tego forum to pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Na skutek zakupu skuwacza na Ali, który okazał się być gównolitowy, poszedłem w koszta...

I kupiłem w Decu B'Twin 900;

87607452_BTwin.thumb.jpg.1330c812a2c3983e5ef52aab6b1add18.jpg

Noo, powiem wam, jest różnica. Ten sam łańcuch, na którym poległ chiński produkt, mój nowy skuwacz poszatkował, jak ogórka na sałatkę. Dobry skuwacz!

Łańcuch, to KMC X10.93.

Edytowane przez Pietern
literowka
Napisano

Z części, to kasetę. Z akcesoriów, to ręczną pompkę Beto z manometrem do 8 barów (więc w praktyce pewnie pójdzie 6), co ciekawe, pompuje zarówno przy pchaniu jak ciągnięciu, więc do 4 barów, których akurat potrzebowałem, poszło szybko i sprawnie. Z chemii oleum do łańcucha. A z rowerów – rower. :) 

 

Napisano (edytowane)

Kupione 2 nowe oponki Duro Primera 700x23c, wersja zwijana 120 TPI.

Otrzymałem dwie różne z różnych partii, ponieważ jedna ma 202 g, druga 184 g (raz pokazało nawet 180 g) na wadze kuchennej. Inne mają też naklejki na boku. 

Zapakowane jako komponent Kross'a :huh:

oraz kupione jeszcze używane kołka Shimano WH-RS20 (P) + WH-R500 (T)

dscn9795.jpg

dscn9796_1.jpg

dscn9797.jpg

dscn9798.jpg

Zrzut ekranu 2019-01-14 o 19.52.51.jpg

 

P.S.

Okazało się po większych oględzinach że są to dwie inne oponki, jedna 23c druga 25c zapakowane jako 23... Bieżnik też jest zupełnie inny

Edytowane przez Pegasus

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...