gluhy Napisano 16 Grudnia 2014 Napisano 16 Grudnia 2014 Witam, mam pytanie czy Waszym zdaniem opłaca się kupić ten rower. http://rower.com.pl/rowery/rowery-wg-producentow/dartmoor/dartmoor-2015/rowery-hardtail/dartmoor-primal-pro-red-devil-498909, czy w tej cenie znajdę coś lepszego. ma być to rower do coś w podobie do sztywnego dh. Pozdrawiam
Maciek226 Napisano 16 Grudnia 2014 Napisano 16 Grudnia 2014 140mm skoku w dh to maaaało , ten rower jest bardziej pokroju enduro / am
gluhy Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Napisano 16 Grudnia 2014 a jeżeli jestem początkującym i chciałbym zacząć to czy by mi wystarczyło ? 140mm skoku w dh to maaaało , ten rower jest bardziej pokroju enduro / am a jeżeli jestem początkującym i chciałbym zacząć to czy by mi wystarczyło ?
Maciek226 Napisano 16 Grudnia 2014 Napisano 16 Grudnia 2014 to zależy od trasy , w sumie to 20 lat temu ludzie na sztywniakach w dh pamykali ale za ok 4 tys można kupić używanego fula w miare dobrym stanie
MikeSkywalker Napisano 16 Grudnia 2014 Napisano 16 Grudnia 2014 140 spokojnie Ci wystarczy, ja zacząłem od Bombera 55 i chyba nigdy go nie dobiłem. Więcej nie zaszkodzi zwłaszcza że przy takim budżecie możesz sobie na więcej pozwolić. Nawet jak jesteś początkujący. Ale wiadomo - wszystko zależy od tras na których będziesz jeździł. Jak rasowe DH to za mało, jak coś w stylu enduro i jakieś hopki to 140-160 starczy spokojnie. I faktycznie, za 4 tysiaki spokojnie kupisz sobie jakiegoś używanego fulla. Chyba że bardzo chcesz sztywniaka to można coś złożyć nawet nieco taniej. A jeśli chodzi o Primala to do DH się nie nada. Lepszą ramką od Dartmoora jest Hornet. I na pewno nie w takiej specyfikacji jak ten podlinkowany.
gluhy Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Napisano 16 Grudnia 2014 czyli coś takiego było by lepsze ? I gdzie najlepiej kupić taki rower ? allegro czy gdzieś w jakimś komisie czy coś ?