Skocz do zawartości

[rower] rower do 8000 +


enio303

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem na fullu powiem ci , że zjeżdżając ze schodów praktycznie czujesz sie jak na statku jest wiele zalet ale i wad jeśli chodzi o fula . Osobiście śmigam na ht i wolę go z względów takich , że i poskaczesz i pozjeżdżasz ze schodów i ogólnie lepiej :D Jak dla mnie jak brać fula to enduro albo dh takie jest moje zdanie . Poza tym  ht to mniejsza waga ,a hajsy na damper możesz przeznaczyć na amortyzator . I właściwie nie ma ''Specialized Rambler'' Rambler to Romet przecież :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na fullu powiem ci , że zjeżdżając ze schodów praktycznie czujesz sie jak na statku jest wiele zalet ale i wad jeśli chodzi o fula . Osobiście śmigam na ht i wolę go z względów takich , że i poskaczesz i pozjeżdżasz ze schodów i ogólnie lepiej :D Jak dla mnie jak brać fula to enduro albo dh takie jest moje zdanie . Poza tym  ht to mniejsza waga ,a hajsy na damper możesz przeznaczyć na amortyzator . I właściwie nie ma ''Specialized Rambler'' Rambler to Romet przecież :)

Pojeździłeś na fullu po schodach, odpłynąłeś i wróciłeś do sztywniaka z wnioskiem że też można po schodach i jest ogólnie lepiej. 

Jest zdecydowanie lepiej nie czytać takich postów.

A najlepiej takich nie pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

100% rowerów zwanych góralami nadaje się do takich celów - lepiej lub gorzej.

Może poświęć trochę czasu, doprecyzuj i opisz szerzej wymagania. Jeden i drugi typ roweru nadaje się do wspomnianych zadań ale mocno się różnią dostarczanymi walorami jazdy, obsługą itd. Sam musisz sobie zdecydować na czym Ci zależy a potem możemy coś szukać. Jeśli nie masz pojęcia czego potrzebujesz to może popatrz na to co potem Ci będzie łatwiej utrzymać, full to jednak jeden amor dodatkowo do serwisu plus zawieszenie - tulejki, łożyska itp. To ma znaczenie w przypadku ew maratonów bo tam sprzęt zużywa się intensywniej.

Osobiście wybrałbym fulla bo da więcej frajdy i wygody w wymagającym terenie.

Co do szosy... żaden góral nie będzie idealny, po to wymyślono rower szosowy, moim zdaniem to argument bez znaczenia, w fullu zablokujesz zawieszenie i masz to samo co w ht ale chyba nie po to kupuje się rower terenowy aby robić wycieczki szosowe? Nie brałbym tego kryterium pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyb raczej wybiore fulla tylko niewiem co wybrac  canyon w tamtym dezonie miał fajnego full nerve carbonowom n TEN sezon ma niestety tylko z alu a w nim mnie te spawy dobijają  a lux troche zadrogi szukam czegoś 8000-9000 zł


tylko muszę się jeszcze gdzieś przejechać na fullu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

W HT carbon jeszcze coś tam pracuje i tłumi, w fulu to tylko kwestia wagi. Jazdy testowe na fullu po sklepie w dodatku przeważnie zupełnie nie ustawionym pod ciebie troszeczkę mijają się z celem, najlepiej uderz do kogoś kto posiada i ci udostępni na kilka dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...