macsob Napisano 13 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2006 Witam, Przeglądając ostatnio allegro natrafiłem na koła Deore XT: http://www.allegro.pl/item113617131__nowe_...65_okazja_.html Koła szybko wpadły mi w oko, ale odstraszyła mnie ich cena. Za bardzo nie znam się na kołach. Zastanawiam się czy można złożyć mniejszym kosztem podobnie wyglądające koła (sposób plecenia szprych). Czy takie koła wytrzymają lekkie XC?? Waże 80kg. Nistety nie mam tarczówek tylko V-brakee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 13 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2006 Zalezy Ci na wygladzie kola czy na ich wytrzymalosci itp ? Na pewno za 1200 zl mozna zlozyc bdb kola , moim zdaniem nawet lepsze. Albo tej samej klasy conajmniej i taniej ( nawet biorac piasty XT + DT Revo + SR Ufo badz Mavica 517 czy tam 717 teraz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macsob Napisano 14 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 Oczywiście że głównie na wytrzymałości, ale wygląd też musi być ładny. Ta obręcz Mavic 717 jest jednak 36-szprychowa, a mi chodzi o 24. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wookie Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 No ale widzisz 36 szprych bedzie mocniejsze niz 24 :] Poza tym hmm marna szansazebys w ogole znalazl obrecze 24 ot , moze 28 ale tez ciezko bedzie. Z reguly tylko w serynych kolka takie cuda sa, jak np shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 14 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2006 obrecze standartowe maja najmniej 28 szprych np mavici x 517 ak mialy bodajze.Generalnie proponuje za podobna kase pod V-ki zlozyc sobie cos na szprychach cometition i do tego w maire piasty i ceramiczne obrecze albo zwykle porzadne obrecze i kozackie piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...