Skocz do zawartości

[Amortyzator]XCR 32 Coil, uszczelki.


Katsu

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Jak będziesz zakładał uszczelki   polecam wywalić te śmieszne sprężynki ,,zabezpieczające'' przed łapaniem brudu i ściśnięcie uszczelek zipem ,,trytytką'' Sam tam mam w moim XCR... 

Proponuje w takim razie we wszystkich  uszczelnieniach  wargowych gdzie sa sprezynki wywalac je i wkladac trytytki. Przeciez pneumatyka i hydraulika myli sie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej złapać opaską stalową i dokręcić na maxa. Gwarantuje ze syfu nie złapie. Czułość? A co to jest i komu to potrzebne.

Najszczelniejsze polaczenie to wyrzucasz wspomniana sprezynke, odciagasz zgarniacz od lagi i wstrzykujesz silikonu dekarakiego /bardzo odporny na wode/ na obkolo, zostawiasz na 24h i jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli masz XCR-a z 2013 pod golenie 30mm to masz na tulejach ślizgowych plastikowych, Zaś tematem początkowym były uszczelki o goleniach 32mm do XCR-a. Od 2014 weszły nowe XCR-y pod golenie i uszczelki 32mm oraz z tulejami ślizgowymi teflon, a nie plastik. Przez to Adaskokross twój amor z 2013 a z 2014 to nie ma co porównywać, bo XCR z 2014 przejął Raidona z 2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...