Green7 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Czy rock shox posiada w swojej ofercie amortyzatory sprężynowe z regulacją twardości?Mam na myśli pokrętło umożliwiające regulację twardości amortyzatora aż do pełnego zablokowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Tak ale troszke mylisz pojęcia. Twardość reguluje sie pokrętłem preload, jeżłei jest na spręzynie stalowej, jak na powietrznej, wtedy ciśnieniem. Blokowanie skoku i bardziej tłumioną pracę osiąga sie tłumikami kompresji, w prawej goleni z niebieskimi pokrętłami. RS ma tłumiki TK, turn key, podstawowe i MC - motion control, zaawansowany i lepszy. RS Posiada też inne ale do innych zastosowań jak np Mission control do zastosowań grawitacyjnych gdzie można regulować kompresję szybką i wolną. Łatwiej będzie jak sie powiesz o jakim modelu widelca piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Piszę o xc 32 TK.Co oferuje wersja TK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Oprócz blokady skoku to nic więcej tłumik TK nie oferuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Jaka wersja tłumika umożliwia regulację tłumienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 8 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 MC ma regulowaną kompresje z blokada na końcu, TK ma chyba tylko blokadę i zawór bezpieczeństwa który zwalnia ta blokadę przy przeciążeniu ale z tego co wiem średnio to działa tłumiki sie łamią, zamiast otwierać. A MC można regulować wartość siły potrzebnej do otwarcia blokady. Jak masz xc32 prawdopodobnie masz sprężynę, i pokrętło preload, niewiele daje ale zawsze coś. Jedyne co tak naprawdę można regulować w tym widelcu to tłumienie odbicia, szare lub czarne pokrętło na dole prawej goleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Nie mam xc 32.Pytam, bo rozważam zakup. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Bez sensu. Tego się nie powinno kupować a jedynie akceptować w nowych rowerach. Jest za drogi i zbyt przeciętny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Mi by było ciężko to zaakceptować nawet w nowym rowerze. Przecież można by wsadzić Epicona jakiegoś fajnego i dla producenta roweru być może taniej by to wyszło. Ale jaki jest trend każdy widzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Akurat epicony to się rozwalają, nawet na tym forum ktoś pisał, że mu kartridż pękł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Nic nie słyszałem o nagminnym psuciu Epiconów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Jak wygląda budowa xc 32?Posiada on tłumienie olejowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Tak, posiada. Budowa https://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/cdn/farfuture/YEuTurMJlbteDKWq_P9PFsqSdIKFvnVVE9ddAMZSCwc/mtime:1405454124/sites/default/files/techdocs/gen0000000004710_rev_c_sektor_recon_xc32.pdf Prawa strona tłumiki: Tak mniej więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 A czy jest możliwość wymiany oleju, czy jest nie rozbieralny tłumik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Tłumik to nie zamknięty kartridż, olej sie normalnie wylewa i wlewa nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 A golenie w jaki sposób są smarowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Olejem który znajduje się w dolnych lagach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Jakiej gęstości jest to olej i w jakiej ilości należy go wlać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2014 Poczytaj: http://www.forumrowerowe.org/topic/103016-amortyzacja-olej-do-amortyzatorow-faq-lepkosc-zamienniki-etc/ http://www.forumrowerowe.org/topic/152791-serwis-rock-shox-reba-dualair-kompleksowy-serwis-od-a-do-z/ Jeśli chodzi o smarowanie ślizgów to do swojego Recona wlewałem Motorexa 15W w ilości 15ml (instrukcja podawała 6 ml). Do komory pozytywnej i smarowania gąbeczek też Motorexa 15W Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Chodzi mi o serwisowanie sprężynowego, a nie powietrznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 Co za różnica, ślizgi smarowane są przecież taka samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 No to pomiń część o sprężynie powietrznej, bo sprężyna jako że to nic magicznego, tylko zwinięty drut, raczej sie z nią nic nie robi chyba ze pęknie, to sie wywala i kupuje nową. Poza tym jak ci tutaj ktoś coś podaje to nie bez powodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 A jest jakaś różnica między xc 30 a xc 32 sprężynowym, poza grubością goleni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 10 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 I tak i nie. Nie koniecznie, bo są bardzo podobne widelce, różnią sie konstrukcyjnie ale ich jakość pracy jest porównywalna. Tak bo xc32 występują w wersji air, bardziej mu konstrukcyjnie do tory czy recona niż xc30 lub 28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Green7 Napisano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2014 A czy to prawda, że niektóre powietrzne są czułe na małe nierówności a na większe już mniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.