XNicramX Napisano 6 Grudnia 2014 Napisano 6 Grudnia 2014 Witam, mam problem z damperem fox drcv ctd w treku remedy, a mianowicie podczas przestawiania na tryb climb niebieski przełącznik lata sobie luźno a nawet można go obrócić do góry. Co jest tego przyczyną ? na pozostałych 2 ustawieniach jest ok. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 6 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 6 Grudnia 2014 Tak było od zawsze czy stało sie tak niedawno ? Cytuj
XNicramX Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Napisano 7 Grudnia 2014 Stało się to od pewnego czasu, na początku tak nie było. Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 7 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 7 Grudnia 2014 może ciśnienie w ifp spadło, damper poza tym działa jak działa czy może kompresja działa jak by słabiej ? Cytuj
XNicramX Napisano 7 Grudnia 2014 Autor Napisano 7 Grudnia 2014 działa tak samo jak działał, jedynie jakis drobny dzwięk niekiedy jest słyszalny Cytuj
tobo Napisano 7 Grudnia 2014 Napisano 7 Grudnia 2014 Jeśli działa tak samo to oznacza to prawdopodobnie problem z samym regulatorem, trzeba byłoby go zdjąć z trzpienia i zobaczyć stan obu elementów. Cytuj
XNicramX Napisano 8 Grudnia 2014 Autor Napisano 8 Grudnia 2014 łatwo się go sprawdza i wymienia jak co ? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 8 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 8 Grudnia 2014 Z tego co wiem to foxy ctd nie są specjalnie łatwe w naprawie ale sam nie miałem z tym odczynienia wiec dokładnie nie powiem. Cytuj
topol Napisano 8 Grudnia 2014 Napisano 8 Grudnia 2014 (edytowane) :-) Edytowane 8 Grudnia 2014 przez topol Cytuj
XNicramX Napisano 9 Grudnia 2014 Autor Napisano 9 Grudnia 2014 szkoda, może ktoś inny miał taki problem albo to naprawiał ? Cytuj
mudia Napisano 9 Marca 2015 Napisano 9 Marca 2015 Moja rada (choć może trochę spóźniona) - nie znasz się to nie rozbieraj. Wymiana oleju, czy uszczelek kurzowych to standard, ale niektóre elementy FOXów bywają naprawdę trudne do przeserwisowania. Wiem, bawiłem się i kilka rzeczy popsułem. Nie żeby było to niemożliwe, ale możesz sobie narobić sporo szkód. Jeśli masz gwarancję, to nawet się nie zastanawiaj tylko uderzaj do CULTu. Jeśli nie masz, to możesz poszukać w lokalnym środowisku Enduro/DH kontaktów do ludzi lub serwisów, którzy takie rzeczy robią. Sam znam serwis w okolicach Gdyni, który mogę polecić. W ostateczności możesz oddać do CULTu i zapłacić ok 400zł, bo podejrzewam, ze będą to robić w ramach "pełnego" serwisu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.