Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, mam problem w moim m575.. Zauważyłem wyciek spod tej dźwigni którą reguluje się skok klamki, zaraz idę to rozebrać i obadać co z tym jest ale na 100% puściła jakaś gumka, a zestawów naprawczych nigdzie nie mogę znaleźć.. Może Wy wiecie czy takowe istnieją, czy po prostu trzeba kombinować na swoją rękę;)

Napisano

Nie, wszędzie jest sucho tylko tam było wszytko tłuste od oleju. Jestem mechanikiem robię i samochody i motocykle więc wiem czym to się je i sprawdziłem każdą opcję jednak tylko jedne miejsce miało ślady wycieku (nie leciało ciurkiem ale dość mocno było spocone). Od kilku dni hamulec działał coraz słabiej ale myślałem że to wina temperatury bądź zaolejonych klocków bo są zaolejone. No ale 5 minut oględzin i już wiedziałem co jest grane, dzisiaj to rozebrałem i są tam dwie uszczelki, mam nadzieję że jeżeli dopasuję jakieś oringi to zda to egzamin bo chcąc nie chcąc hamulce bardzo dobrze się spisywały, a nie widzi mi się kupować nowej klamki.

  • Mod Team
Napisano

Chłopie dostałeś już 3 punkty za pisanie rzeczy które nic nie wnoszą do tematu, jak by miał kase pewnie by kupił i sie nie zastanawiał, albo ma sentyment.

 

Tobie radzę zacząć pisać z sensem lub nie pisać w ogóle.

Napisano

W sumie to mógłbym sobie kupić SLX'a 675/675 ale pytanie jaki sens jest kupować nowe heble skoro w starych puściła tylko gumka, a naprawdę dobrze mi służyły i nie było z nimi problemu, tym bardziej że jestem mechanikiem więc ja nie naprawię? hahaha;)

  • Mod Team
Napisano

Nie wiem jak problematyczne będzie wyjęcie tłoczka, ale da sie to zrobić, a dobranie oringu to chwila chodzenia po sklapach hydraulicznych i wydanie aż pewnie 20gr :P

Napisano

Wyciągniecie jego nie było problemem, większym zapewne będzie dobór uszczelek. Nie wiem czy o-ringi zdadzą egzamin bo jak to w pompach są specjalne uszczelki które pod wpływem ciśnienia "rozpychają się" bardziej uszczelniając komorę w której jest płyn, kształt uszczelek widać na zdjęciu. Mam nadzieję że dopasuję coś od jakiegoś skuter, małego motocykla itp. Lub spróbuję wsadzić o-ringi na samym końcu i zobaczę czy zda to egzamin.

post-175688-0-68062500-1418069446_thumb.jpg

Napisano (edytowane)

Dzisiaj nudziłem się i zrobiłem prowizoryczne rysunki techniczne tłoka oraz uszczelek gdyby ktoś potrzebował. Ja jeszcze ich nie dostałem, jutro pójdę w pewne miejsce może dostanę takie, a jeśli się nie uda to będzie trzeba zrobić na zamówienie.

post-175688-0-55097200-1418155224_thumb.png

post-175688-0-73053600-1418158844_thumb.jpg

Edytowane przez mort3n
Napisano

Ok, nie ma problemu. W końcu po to jest forum żeby sobie pomagać ;)


Aaa.. i jeszcze pytanie jedno.. Wiecie może ile ml płynu wchodzi do tego hamulca?

Napisano

Tzn. nie chodziło mi o SLX'a, a o M575, ale już wiem że łącznie ze stratami płynu podczas odpowietrzania nie wchodzi więcej niż 20ml ;)

  • Mod Team
Napisano

Wiem ze nie ale nie maiłem 575 :P mam 596 i 675 obie technologie mają porównywalne pojemności. Dopiero układy 4 tłoczkowe mają więcej.

  • Mod Team
Napisano

Ja jako że jestem polak oszczędny :D najpierw odsysam cały olej z hamulców by go ponownie użyć jeżeli sie nadaje. ty możesz zrobić tak samo :P

  • 8 miesięcy temu...
Napisano

Witam,

 

Pozwolę sobie odświeżyć temat. 

Mam identyczny problem jak kolega mort3n. Dlatego też chciałem się zapytać czy udało się  "naruchać" uszczelki :) ? I czy ewentualna wymiana rozwiązała problem?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...