michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Witam, planuję złożyć nowy rower w aktualnym mam wyżej wymieniony amortyzator Spinner Eagle H, trochę nie zadowolony z niego jestem, regulacja jego nic nie daje, większe dołki wyłapie jest oki, ale na mniejszych to czuje się jak bym jechał na sztywnym. Planuję jak coś wymienić go na: http://allegro.pl/amortyzator-suntour-xcr-lo-100mm-czarny-2013-pivot-i4765285540.html Czy odczuję różnicę po zmianie amora? Chciałbym kupić w cenie do 300zł, moja jazda to rekreacyjna, czasem polne/leśne drogi bez żadnych szaleństw. Rozważam jeszcze rozkręcić go, przeczyścić, nasmarować lub wymienić sprężynę może coś pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Chcesz poczuć różnice, kup coś powietrznego i za min 500zł inaczej szkoda zachodu. Oczywiście mówię o nowych bo w używkach czasami zdarzają sie ciekawe okazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 (edytowane) czyli wychodzi na to, zostanie ten rozkręcony nasmarowany, odłożę kasę i zwiększę budżet na jakieś 500-700zł i wtedy wrócę tutaj z pytaniem odnośnie amorka, a aktualnie jeszcze nowy sezon przejeżdżę na tym co mam //edit: czym sprężyny później nasmarować? Edytowane 3 Grudnia 2014 przez michal13031986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Jak masz sprężynę stalową to jej nawet nie czyść ze smaru, nie ma sensu. ona nie musi być nasmarowana, to zabieg przede wszystkim antykorozyjny. Jej czystość w takim widelcu nie wpływa na nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 czyli co nie rozkręcać go? aktualnie czyszczę golenie+uszczelki brunox deo do amorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Do sprężyn nie ma potrzeby zaglądać, jak masz tam tłumik olejowy o działa bez problemów tam tez nie trzeba zaglądać. Tylko zdjąć dolne golenie, wyczyścić, nasmarować i złożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 on wygląda tak: czyli co pierwsze odkręcić, na dole są srubki na imbus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Tak, jak nie masz na dole pokrętła rebound znaczy se ze nie masz tam tłumika i pewnie masz 2 sprężyny. Z obrazka wynika jak by sprężyna była tylko w jednej a druga albo pusta albo jest tam tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, został rozkręcony, dokładnie w jednym sprężyna jest, drugi całkiem pusty w środku, tylko olej jest. Jaki dać nowy do niego olej??. Dałem na max - jak by delikatniej lżej chodził, jutro/pojutrze sprawdzę bo muszę kupić łożyska do sterów bo okazały się pęknięte. //edit: A jak by do drugiego dać też sprężynę czy nie da rady? Kurcze mogłem sprawdzić jak miałem rozkręcony Edytowane 3 Grudnia 2014 przez michal13031986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 jeżeli ma w drugiej olej oznacza ze ma tam tłumik i sprężyny tam nie wstawisz. Nie bez pozbywania sie tłumika Olej amortyzatorowy, 5w prawdopodobnie, jak stary nie przypomina czarnej brei tylko jest czysty i klarowny może zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 4 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 o to chodzi że właśnie taki czarny jest, brudny dlatego chcę jakiś zakupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 4 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Masz kilka opcji. - w sklepie internetowym, rowerowym, kupić daną wartość oleju 100, 200 czy ile potrzepujesz. Nie każdy tak sprzedaje ale są takie. - pójść i kupić motorexa 5w, za ok 40zł, mniej jak 1l chyba nie sprzedają. - kupić oryginał polecany przez producenta o ile znajdziesz co to ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal13031986 Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 (edytowane) Mam jeszcze dwa pytania odnośnie nowego amorka: 1. Jaki do max 300zł żeby zbierał też małe przeszkody za 210zł opłacał by się taki:http://allegro.pl/am-xcr-lo-2014-r-pod-tarcze-olej-sprezyna-2-kolory-i4968963273.html Kumpel ma do sprzedania nówkę 2. do 600zł jaki polecacie? waga moja to 70kg Edytowane 7 Stycznia 2015 przez michal13031986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bejker Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 1. nie ma takiego, nie opłaca się, żadna okazja2. epicon i w zasadzie nic innego nie znajdziesz. jak chcesz tanio to kup używkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 (edytowane) 2.Manitou Minute , akurat wisi jeden na allegro w rwojej kasie. Z tym że to ma mniej skoku od spinnera. Edytowane 8 Stycznia 2015 przez jasinski21444 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.