Chinczyk1 Napisano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2014 Witam mam problem z zalaniem hamulca hayes stronker ryde. Zalewam a klamka jest nadal mięka. Było to moje pierwsze zalewanie proszę o instrukcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
topol Napisano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chinczyk1 Napisano 3 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2014 Tak oglądałem i nic! Moze to wina klocków bo zostało 50 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 6 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 rozepchaj klocki, wsadź żółty dystans, jak nie masz do może być cokolwiek byle dość twardego. Jeżeli klamka będzie miękka źle to zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ishi Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Mam to badziewie i nigdy nie udało mi się ich odpowietrzyć na 100% U mnie łapie powietrze spod tej nakrętki-króćca na zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Ja mam te hamulce i zalewam je odwrotnie niż na filmie. Na zacisku montuję wężyk, dosyć długi, tak żeby można było powiesic pod siodełkiem zbiorniczek na nadmiar płynu (musi być powyżej klamki) Do klamki przyręcam strzykawkę (20ml na tył wystarczy na przepchanie płynem całego układu) i wstrzykuję płyn przez zacisk - całą strzykawkę. Dokręcam kalamitkę na zacisku. Odkręcam strzykawkę. Gotowe. Kiedyś w serwisie mnie wyśmiali, że zalewam od kalmki a nie od zacisku, a sami nie umieli tego pożądnie odpowietrzyć. Całą operację przeprowadzam bez blokowania klocków. Jak chcesz to mogę porobić zdjęcia albo nagrać filmik. w Sumie osatnio wymieniałem płyn 1,5 roku temu. I polecam ATE Super Blue Racing, nawet zawilgocony ma wyższą temp. wrzenia od suchego orlenowego. ATE temp wrzenia "suchego" 320C "mokrego" 270C. Orlen DOT4 temp wrzenia "suchego" 230C "mokrego" 155C. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez RafalSBK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chinczyk1 Napisano 6 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 Kurcze spróbuję mam nadzieje ze się uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalSBK Napisano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Zmotaj sobie jakis przeźroczysty wężyk (ten zakładany na kalamitke) Będziesz widział czy lecą bąbelki powietrza. Jeżeli tak to przepchaj kilka razy płynem caly układ. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez RafalSBK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 7 Grudnia 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 W zasadzie nie ma to większego znaczenia w która stronę sie zalewa, znaczy w większości przypadków, zalewa sie od dołu z racji na to ze powietrze leci do góry i łatwiej sie go pozbyć. Układ jest otwarty w wiekszości modeli i można zalewać w obie strony. Skoro w ta działa a w druga średnio, nie widzę powodów by tego nie robić. Jedynym zgrzytem może być fakt ze klamki zazwyczaj nie są przystosowane do takiego typu zalewania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.