Skocz do zawartości

[Amortyzator] Fox F100RL, ocena aukcji


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

chciałbym się dowiedzieć czy warto rozważyć zakup takiego amortyzatora: http://allegro.pl/fox-f100rl-super-stan-1536g-i4830400706.html?

Cena wydaje mi się dobra, ale średnio się orientuję na rynku. Wygląd zewnętrzny też całkiem niezły.

W środek wiadomo, że nikt nie wejdzie, ale sądząc po komentarzach zakładam, że allegrowicz jest rzetelny i stan techniczny jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sugeruj się stanem/tym co pisze..

ja kupiłem foxa f80 w podobnej cenie i miał zmasakrowane golenie za podkową, tam gdzie się syf zbiera najczęściej.

Oczywiście żadne foto nie przedstawią stanu faktycznego amora, ale na to uważaj, bo patrzę i nie widzę by zdjęcia uwzględniały to newralgiczne miejsce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie używanego amora niestety jest ryzyko. To część, która pracuje intensywnie w rowerze i nie zawsze jest prawidłowo serwisowana. Sprzedawcy nie zawsze są uczciwi, a czasem mogą sobie nie zdawać sprawy ze stanu amora. Naprawy niestety bywają drogie. Sam naciąłem się na RS Reconie "niekatowanym" w "super stanie" i "po serwisie", a okazało się, że ma uszkodzoną anodę poniżej uszczelek i komplet uszczelek do wymiany. A nawet po naprawie ciągle przeciekał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie łatwiej kupić nową rebę? Chodzą z manetką nowe po 999..

Wiem że ciężko się zbiera kasę na amor, bo sam wtopiłem w foxa, a Ch*j/yy sprzedający zaraz po sprzedaży zlikwidował konto na allegro no i wtopiłem 780zł..

a już wolałbym się zapożyczyć, lub zbierać dalej, niż kupować używkę..


Lepiej sobie odpuść i popatrz np na promocje dt swissa, też w okolicach 900 wyhaczysz nowego..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Tego typu ryzyko zawsze występuje przy kupnie używki, wszystko zależy od tego czy autor ma zamiar sam serwisować swój widelec czy w serwisie, jeśli w grę wchodzi jedynie druga opcja to faktycznie kwestia łatwości obsługi dt jest bez wielkiego znaczenia. Obawiam się tylko że koszt mógłby spokojnie przekroczyć wspomniane 120zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby bieganie z dt swissem na serwisy, ale wolałbym wydać za rok 120zł na serwis dt swissa niż 600złna wymianę goleni, ślizgów i ogólny serwis w foxie..

A ile kosztuje serwis dt z wymianą goleni i ślizgów? Jak dajesz porównanie to może warto by było adekwatne ;)

Ceny serwisu Foksów zależnie od modelu i zakresu czynności wyglądają tak wg autoryzowanych serwisów:

http://www.cult-bikes.com/FoxServiceForx.htm

http://bicykleta.pl/cennik-fox-racing/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to nie będzie powodowało skutków ubocznych. Jak bardzo by ci takie coś przeszkadzało to można to wypełnić lakierem.

Sam w moim Manitou mam takie rysy, a kumpel ma w ogóle z 3 razy takie jak ta Reba i nic się z tym nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Dokładnie takie uszkodzenia nie wiele zmieniają w pracy widelca, no chyba że jest jakiś ostry zadzior to będzie trochę wycierał ślizg ale po czasie i tak się wyrówna. Poprosiłbym raczej o zbliżenie jak mocne jest to skaleczenie ale nie wygląda aby miał tam być większy wgniot albo zdeformowana rura więc spokojnie, to nie dyskwalifikuje tej sztuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...