Mod Team durnykot Napisano 1 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 1 Grudnia 2014 NS Bikes Snabb- do pooglądania . Pooooolskaaa !!!!!!! http://enduro-mtb.com/en/video-ns-bikes-snabb-la-grande-corsa/ http://nsbikes.com/snabb/bikes/ Cytuj
Mod Team adamos Napisano 1 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 1 Grudnia 2014 Dział Rozwoju Produktu jednak nie ten sam, co w Romecie. Cytuj
ishi Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 Ciekaw jestem jaki był powód uproszczenia konstrukcji zawieszenia. W modelu 2014 wyglądało to tak: Cytuj
MikeSkywalker Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 W modelu 2014 Ciężko nazywać poprzednią wersję modelem, według mnie to bardziej prototyp który nie był dostępny w sprzedaży. Więc pewnie coś poprawili. Ramka ale jak dla mnie droga Nie zapominajmy też że NS Bikes ciągle raczkuje w temacie ram amortyzowanych - przyszłoroczna Soda będzie wprawdzie piątą edycją ale Fuzz i Snabb na dobrą sprawę dopiero pierwszą dostępną dla szerszego grona. Jako fan marki ufam jednak że się sprawdzą nie tylko na rodzimym rynku. Patrząc na obecne dokonania firmy na pewno możemy być dumni z tego że polski produkt jest w czołówce światowej a jakiśtam Kross czy Romet do pięt mu nie dorastają. Cytuj
panSocjolog Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 Ciekaw jestem jaki był powód uproszczenia konstrukcji zawieszenia. W takiej konstrukcji damper nie jest niczym oddzielony od koła, więc może o to chodziło. Cytuj
SantaaCruz Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 (edytowane) NS: CANYON: Nie mają wstydu. Edytowane 1 Grudnia 2014 przez SantaaCruz Cytuj
Mod Team IvanMTB Napisano 1 Grudnia 2014 Mod Team Napisano 1 Grudnia 2014 LOL!!!! Rownie dobrze mozesz postawic jako przyklad kopiowania 90% innych 4-ro zawiasowcow z Horstem i rocker'em... Szacunek... I. Cytuj
venom2000 Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 Nie mają wstydu. W którym elemencie widać kopię? Cytuj
ishi Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 No właśnie nie ma co wymyślać koła na nowo Ra rynku jest kilkanaście sprawdzonych typów ram/zawiasów i producenci je stosują dokładając coś od siebie. Cytuj
Mod Team durnykot Napisano 1 Grudnia 2014 Autor Mod Team Napisano 1 Grudnia 2014 Faktycznie NS jest baaaardzo podobny do Kanjona... szczególnie tylne widełki, umiejscowienie dolnego zawiasu ,punkt mocowania tylnego koła i tylnego zawiasu, przedni trójkąt, główka ramy... Normalnie niemal identyczne. Jak widać hejterzy cierpią na jakieś wady wzroku. Cytuj
nopel Napisano 1 Grudnia 2014 Napisano 1 Grudnia 2014 Piękny. Jak zresztą większość topowych bików od NS'a. Cytuj
Fenthin Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Rama jak na NS przystało. Miło widzieć, że są polskie firmy, które nie stoją w miejscu. NS:(...)Nie mają wstydu. Czy ktoś już wspomniał? Jeśli masz słabe serducho, nie klikaj w kolejne linki, może być zabójcze: http://www.radon-bikes.de/fileadmin/_processed_/csm_STAGE_28748c3b0f.jpghttp://www.cube.eu/media_ftp/BIKE_Bilder_2015/653200/653200_light.jpg Zaskakujące, co nie? I wisienka na torcik:http://static.specialized.com/media/2008/bikes/9383-43_l.jpg Cytuj
venom2000 Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Mam słabe serce,panowie bardzo wasz proszę nie dawajcie więcej zdjęć Cytuj
ishi Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Pitu pitu... ale czy ktoś zna ceny tych ram??? Cytuj
panSocjolog Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Nigdzie nie widać, tylko całe rowery. Cytuj
venom2000 Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Na chwilę obecną tylko pełne oferty kompletnych ram http://rowerowy.com/search?q=snabb na same ramy trzeba będzie zaczekać trochę Cytuj
MikeSkywalker Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Na innym forum czytałem że gołe ramki mają być w cenie 4500-4600 zł w zależności od modelu. Cena niezła, zwłaszcza że jeszcze jakiś czas temu była mowa o 2000 $ o ile dobrze pamiętam, w każdym razie kwota wydawała się spora. Cytuj
c1ach Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 Rowerowa odmiana piractwa Ramę no-name możesz kupić w każdej chwili, nie musisz czekać aż wyjdzie NS A fajnego polskiego ścieżkowca dalej nie ma. Ciekawe ile sztuk Moona się sprzedało w PL, hehe. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 A fajnego polskiego ścieżkowca dalej nie ma Dają sztywnego Eccentrica w wersji stalowej i alu, dają dwie wersję Snabba, czego jeszcze brakuje? Cytuj
c1ach Napisano 2 Grudnia 2014 Napisano 2 Grudnia 2014 150-140 to trochę za dużo, zdecydowanie rozrosła się ta definicja roweru ścieżkowego Może to się teraz jakoś inaczej nazywa, nie wiem. Nie nadążam. Jeszcze kilka lat temu skok 120-130 był absolutnie wystarczający w rowerach trail, więc co się zmieniło? Rozmiar koła na pewno, ale czy to ma od razu oznaczać przyrost skoku... Cytuj
djzatorze Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 Snabb T ma przecież 142 mm skoku dampera. Geometria złagodzona w porównaniu do dałnhilowego Fuzza (przydałyby się jakieś liczby), jak dla mnie jest to rasowy ścieżkowiec-endurak. A to że kilka lat temu kategoria Trail różniła się do XC głównie szerokością opon, to trzeba się cieszyć a nie smucić Ciekawe ile sztuk Moona się sprzedało w PL, hehe. Zaskoczę Cię że nawet w Toruniu jeden latał. Cytuj
MikeSkywalker Napisano 3 Grudnia 2014 Napisano 3 Grudnia 2014 Ja na zawieszeniu się nie znam bo póki co więcej niż 140 mm nie próbowałem ale mam wrażenie że to zasługa amortyzatorów - większy skok nie wiąże się z dużo większą wagą, bujanie też jest znacznie ograniczone więc czemu nie. Inną sprawą jest to ile użytkownik tego skoku wykorzysta, grunt żeby wyglądało rasowo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.