barteksz1010 Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 Witam. Kilka lat temu dostałem rower widoczny na poniższym zdjęciu. Mam pytanie. Czy jest to Oryginalna Koga (Jeśli tak, to prosiłbym o model), czy może jakaś podróba? Podobno ma ok. 20 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonameuser1 Napisano 29 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2014 Te chromy tak pożarte czy to tylko nalot? Ja się nie znam, ale bacznym okiem przyuważyłem "koga miyata" na rurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 30 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2014 Mufa suportu jest nawiercana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barteksz1010 Napisano 1 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2014 Szczerze mówiąc to nie wiem. Nie znam się zbytnio na rowerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...