Skocz do zawartości

[2016?] przełaj od rometa


thomasz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team

Takie pytanie: gdzie zes tego Romka wygmeral thomasz?

 

Na jakims szajsbuku czy na stronce tinternetowej?

 

Bo moze by im tak nawrzucac troche? Od gamoniuow, brakorobow i lazeg wyzwac, leniwych kopistow I bioracych gotowce paprakow?

 

Mala akcja pod tytulem "Zyebka dla Rometa. Moze co z tego bedzie...?"

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szajsbooku....

Po ich szybkiej i dumnej odpowiedzi, że całość to alu, odsmarowałem im z kulturą i od tej pory echo ;)

 

A tak na serio... co za gamonie tam siedzą, to nie mam pojęcia. Na dodatek ich tekst mnie rozwalił:

"nasz dział rozwoju produktu jest już gotowy do sezonu wyścigów przełajowych na prototypie 2016"

 

dżizas... mogliby się tu zalogować, przeczytać Wasze stalowe wątki i może nabrali by trochę oleju do głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Ręce opadają. :(

Ja już nie raz i nie dwa do nich pisałem, w sprawie wznowienia stalowego Romka, ewentualnie żeby pomyśleli o jakiejś stalówce pod inter-kiszkę/stalowej przełajce czy innym podobnym, przytaczając wątki i inne argumenty.

Poza "być może", "pomyślimy", "nie wiemy" niczego innego się nie doczekałem. No ale może jakby wspólnymi siłami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co za kibel...:/  jedyne czego nie spaprali to dali , tak mnie się zdaje,  główkę 1 1/8" .....ale zaraz...w sumie nic innego nie mogli dać, w zasadzie inna byłaby zupełnie bezsensu...

 

no dobra, mogą chociaż w folderach reklamowych napisać: będzie Ci łatwiej znaleźć widelec pod tarcze , wszyscy Twoi kumple na 1" będą Ci zazdrościć :D 

 

3x kibel .... Peregrine by skopiowali , a nie jakieś pierdoły robią :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem chyba jednak tkwi w tym, że oni nie mają fabryk w Europie i stworzenie roweru na stali to abstrakcja, a chińskim fabrykom zapewne nie chce się robić w konkretnych kosztach nic poza aluminium.

Fabryki w Europie to też dużo większe koszty i rowerek za kilka tysięcy nie będzie schodził, bo wybredny kowalski jest tumanem kompletnie nie mającym pojęcia dlaczego stalowy rower jest dwa razy droższy. Sorry, ale takie są realia rynkowe. Szkoda, bo sam chętnie nabyłbym Romka.

Ja się tylko czepiam hamulców, bo o reszcie nawet nie będę marzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Romet to nie jest mały producent. Z pewnością coś tam może w Kitaju zdziałać. Zapewne więcej, niż taki dajmy na to NS Bikes, który cieszy się niesłabnącą popularnością. Szkoda tylko, że nie w naszym kraju...
Duże grono (i to nie małych) producentów zamawia swoje stalowe ramy w Chinach i na Taiwanie.
A Romet po prostu celuje w inną grupę odbiorów i idzie przy tym po najmniejszej linii oporu.
Tyle w temacie.

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitoł

Skrzywieni bardzo dobrymi (i zwykle droooogimi) przykładami jesteście ;) a patrząc jako niezainteresowany za bardzo przełajkami powiem, że całkiem zgrabnie wyglądający rower (szczególnie zaokrąglona górrurka mi się widzi).

Faktycznie wtopa z tymi V-kami i prowadzeniem linek, i mógłby mieć mocowania do bagażników/błotników (wiem, rower nie do długodystansowych wojaży, ale czemu nie zrobić go bardziej uniwersalnym). Ale poza tym: naprawdę mi się podoba, nawet kolor mi pasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Skrzywieni bardzo dobrymi (i zwykle droooogimi) przykładami jesteście ;) a patrząc jako niezainteresowany za bardzo przełajkami powiem, że całkiem zgrabnie wyglądający rower (szczególnie zaokrąglona górrurka mi się widzi). Faktycznie wtopa z tymi V-kami i prowadzeniem linek, i mógłby mieć mocowania do bagażników/błotników (wiem, rower nie do długodystansowych wojaży, ale czemu nie zrobić go bardziej uniwersalnym). Ale poza tym: naprawdę mi się podoba, nawet kolor mi pasuje

 

Sorry porcelanoway, ale ja blisko dwa sezony temu kupiłem przełajkę (która była modelem jeszcze z poprzedniego roku), angielskiego producenta z tarczowymi hamulcami, otworami montażowymi pod błotniki i bagażnik, węglowym widelcem, taperowaną główką, szlifowanymi spawami i porządnymi kołami, i to w cenie lub niewiele wyższej, od tej którą zapewne zaproponuje megaodkrywczy Dział Rozwoju Produktu firmy Romet, za ten pożal się Boże rower (ponoć nawet gotów do wyścigów ;) ).

 

Rowerowy zaścianek. I tyle.

Edytowane przez adamos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...