kiler8875 Napisano 19 Listopada 2014 Napisano 19 Listopada 2014 Witam, zakupiłe mleczko do opon Notubes Tire Sealant ( ja wlałem je do dętki ) i mam pytanie do tych którzy je używają, czy rzeczywiście działa jak należy ? Czyli zalepia małe dziurki w dętce lub oponie ?
dran2 Napisano 20 Listopada 2014 Napisano 20 Listopada 2014 W oponie tak, w dętce chyba nikt nie próbował. Tapatalk. Jak palnąłem głupstwo to to wina autokorekty!
kiler8875 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Napisano 20 Listopada 2014 A w oponie jak się sprawdza ? Wsumie to nie ma takiej różnicy chyba, bo przecież jak łata opone to dętke też powinno.. Ja mam wersje 59 ml i to starcza na jedno koło więc to co ja mam jest do dętki
kubim Napisano 20 Listopada 2014 Napisano 20 Listopada 2014 Nie znam się, ale się wypowiem: w dętce masz jeszcze generalnie talk, więc jeżeli mleko z nim zareaguje i porobią się grudki, to jego skuteczność drastycznie zmaleje, aczkolwiek zależy jakie to mleko.W samej oponie nie masz talku, więc mleko może sobie spokojnie pływać.
dran2 Napisano 20 Listopada 2014 Napisano 20 Listopada 2014 A w oponie jak się sprawdza ? Wsumie to nie ma takiej różnicy chyba, bo przecież jak łata opone to dętke też powinno.. Ja mam wersje 59 ml i to starcza na jedno koło więc to co ja mam jest do dętki W oponie działa dobrze, lepiej niż dętka To mleczko ( jak nazwa wskazuje) jest zaprojektowane do zastąpienia dętki a nie uszczelniania jej. Na mój rozum nawet jak uszczelni to przy okazji trwale zlepi ci dętkę z oponą. Ale jak już to wlałeś to sprawdź samemu a nie pytasz. Jak nie uszczelni to przynajmniej będziesz wiedział że musisz wozić zapas, a jak uszczelni to nic nie stracisz.