Kisiel94 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Witam, zamówiłem u nich ciuchy i nie sprawdziłem przy kurierze paczki. Niestety brakuje jednej na 7 sztuk (ciuchy rowerowe)... (spodni brak) Czy jeżeli kurier mi "uciekł" i nie ma osoby/świadka, że paczka jest nie kompletna to 190zł poszło się "kochać"? PS Oczywiście napisałem do nich o 12:00, ale przez cały dzień nie raczyli mi odpisać. (jutro zadzwonię) PS Na dodatek paczka była tak spakowana, że nie możliwe byłoby zmieścić tam jeszcze spodni zimowych (z szelkami) Jest ktoś w stanie pomóc i wyjaśnić jak wygląda sytuacja gdy się nie sprawdzi paczki? Czy to już zależy od "humoru" sprzedającego, że to się wyjaśni? EDIT: Aha i jeszcze jedno - paczka była "zaplombowana" taśmą z ich sklepu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Troche tak jest, jak przy kurierze nie sprawdziales. Ja kiedys sprawszalem paczke przy kurierze i niby wszystko bylo ok. Po dokladnych ogledzinach na spokojne okazalo sie, ze towar jest uszkodzonu. Kontakt ze sprzedawca i mowi, ze nigdy mu sie to nie zdarzylo lecz powiedzial, ze nie bedzie robil problemow i wynieniamy uszkodzona czesc, czy caly sprzet. Wybralem to drugie. Niby masz do 24 godzin, zeby zglosic w firmie kurierskiej, ze cos z przesylka jest nie tak. Lecz w praktyce jest tak, ze jak nie sprawdzisz odrazu to potem mozesz sie bujac, bo to sprzedawca i firma kurierska musza sie dogadac, a kasa jest zwracana z ubezpieczenia firmy kurierskiej sprzedawcy i dalej Tobie. Taka procedura moze trwac do 30 dni. Zapytaj najpierw u sprzedawcy, bo chyba masz paragon lub jakas fakture i wymienione co kupiles i co teoretycznie powinno byc w paczce. Moze ktos czegos nie spakowal w sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 To na szczęście Twoja sprawa się wyjaśniła A co do mojego problemu to problem tez był z czapką. Z czapkami też był problem zamówiłem:http://rowertour.com/rogelli-lazio-czapka-rowerowa-pod-kask.html - w zamian tej jest jakaś inna - http://rowertour.com/rogelli-lazio-czapka-rowerowa-pod-kask-fluo.html tylko w kolorze czarnym. http://rowertour.com/rogelli-czapka-rowerowa-pod-kask-czarna.html - tu jest ok (zamawiałem 2 czapki ogółem) Moim zdaniem tu jest ewidentny błąd przy pakowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Nie pozostaje nic, jak wyjasnic to ze sprzedawca... Na fakturze masz prawidlowa czapke i sa te spodnie, ktorych nie ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? hehe nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Powodzenia w wyjasnieniu calej sprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arroyo Napisano 19 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Miałem taki numer, ale chyba z innym sprzedawcą, też jakiś popularny sklep rowerowy, nie pamiętam czy to był rowertour, cyklotour czy bikestacja. W każdym razie sklep sprawdził wtedy stan faktyczny ze stanem komputerowym i błyskawicznie dosłali brakujący przedmiot. Można pisać email, w sumie też preferuję tego typu kontakt ale tylko jeśli nie zależy mi na czasie - najszybciej zawsze załatwisz coś twarzą w twarz, następnie telefonicznie a dopiero ostatecznie przez email. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2014 Trochę byłoby to śmieszne, ale szybciej dostanę te spodnie zamawiając jeszcze raz niż czekając aż mi raczą wysłać... o ile w ogóle się na to zdecydują. @up dzięki za argument, wspomnę o tym, żeby sprawdzili w systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 20 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Nie ma co narzekać że 200 zł poszło się "ee" tylko zadzwonić i o tym powiedzieć. Miałem takie przypadki już kilka razy zamawiając coś przez internet i jak na razie nie było problemów - dosyłali brakującą rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2014 Tak też dzisiejszego dnia zrobiłem - zadzwoniłem na co mi odpowiedzieli, że po prostu odpiszą na mojego maila. Nic mi nie odpisali. Jutro z rana znów dzwonię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kekacz Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 W rowertourze z 2 miesiące temu zamówiłem trzy produkty, zrobiłem przelew. Przyszły dwa, na paragonie również wyszczególniono tylko te przesłane. Wysłałem maila z zapytaniem, za godzinę dostałem odpowiedź a za 6h miałem już zwrot na koncie. Spokojnie trzeba do nich pukać i stukać zamiast przyjmować najgorsze scenariusze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grizzli Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Skoro ma paragonie nie ma spodni i w paczce nie bylo spodni to sprawa chyba jest jasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Na paragonie nie bylo w paczce tez, ale kasa zostala zaplacona za cale zamowienie skladane w sklepie... Warto przeczytac tylko dokladnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? hehe nie.Jest tu napisane, że na pqragonie jest, ale produktu nie ma. No zaraz zaczne dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SpinDoktor Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 A ja miałem w druga stronę. Dostałem druga paczkę z plecakiem deutera za dobrych kilka stow. Wspólnego z zamówieniem miałem tylko pierwszą literę nazwiska odbiorcy faktury. Za zwrot dali mały rabat na zakupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grizzli Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Na paragonie nie bylo w paczce tez, ale kasa zostala zaplacona za cale zamowienie skladane w sklepie... Warto przeczytac tylko dokladnie... No to sprawa jest ewidentna. Nie ma co sie denerwowac i wylewac na forum gorzkie zale, tylko zadzwonic i wytlumaczyc. Moze ktos przeoczyl te spodnie w zamowieniu, albo nie bylo na stanie i wyslali to co mieli. Pozdro G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janooch Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Jest tu napisane, że na pqragonie jest, ale produktu nie ma. No zaraz zaczne dzwonić. @ Grizzli czytaj uważnie Pozdro J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz231 Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Jak nie mieli ich na stanie, to zanim paczka zostanie wyslana, ja przynajmniej chcialbym byc poinformowany o sytuacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Dobra chłopaki (i dziewczęta)! Mniejsza o to, że ktoś źle zrozumiał (@Janooch -już nie ma co się czepiać)! Już problemu nie powinno być. Po prostu chciałem wiedzieć czy ludzie w tym sklepie mieli taki problem. Jedynie niesmak pozostał do tego sklepu. @up dokładnie - to mnie wtedy zirytowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janooch Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Zdecydowanie! Ostatnio sytuacja z Bikestacja.pl zamówiłem piastę novateca w kolorze czerwonym, dostałem maila ze jest błąd na magazynie i na czerwona będę musiał czekać 2 tygodnie. Po czym dostałem kolejnego maila ze jest czarna od ręki i czy maja wysyłać czy oddawać pieniądze. Zgodziłem sie i jestem zadowolony, kolor nie jeździ Czyli da sie z kultura rozwiązać sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grizzli Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Mam paragon na wszystko jak zamawiałem i wg. paragonu nie ma spodni i jedna czapka jest inna niż miała być. Na czapkę mogę przymknąć oko, ale na brak spodni za 200zł? hehe nie. ...czytam uważnie i dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kisiel94 Napisano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 To przepraszam za błąd, ale to już jest nie istotne :-) (i wg paragonu nie ma spodni w zestawie - to miałem na myśli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kekacz Napisano 21 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2014 Może inaczej, wg paragonu spodnie powinny być w zestawie, ale ich nie było w paczce Rowertour ma też zapis w regulaminie, że w niektórych przypadkach mogą rozdzielić zamówienie na dwa, jeśli muszą czekać zbyt długo na któryś z towarów. Przy czym dosyłka jest na ich koszt. Może tak jest w tym przypadku. Tylko o takich rzeczach rzeczywiście powinno się informować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WujekZadyma Napisano 28 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2014 To ja opowiem swoją historie. Zakończyła się happy end'em. Ale troche krwi mi napsuła... Zamówiłem na początku października (6) amortyzator rst first. Była to najlepsza oferta w sieci co mnie zachęciło do zakupu. Gdy zamówiłem w poniedziałek, to czekałem na paczke w okolicy środy... W czwartek był wykonany do nich 1 telefon... Paczke wysłali po tygodniu.. Potem był problem, bo po rozpakowaniu okazało się, ze górne golenie są porysowane... Odesłałem go jako zwrot, początkowo poinformowano mnie, że odeślą mi nowy. Po 2 tygodniach czekania i kolejnych meilach i telefonach wyszło, że odeślą mi pieniądze. Wysłałem im nr konta w meilu.. W odpowiedzi zapewnili mnie, że wysłali pieniądze... Po tygodniu zadzwoniłem do nich po raz n'ty... Już nie byłem miły jak zwykle. Pan z biura zaczął mnie przepraszać i mówić, że to wszystko przez urlopy... Tego samego dnia miałem pieniądze na koncie (6 listopada)... I tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merlin85 Napisano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Dostałem dziś paczkę od nich, zakupy na 700zł. W środku, brak jednej pary spodni. Na paragonie brak tej pozycji, ale kasa poszła. Na @ odpisują mega długo. Telefon? Jeśli odbiorą, to "bardzo miły" Pan powie by... wysłać e-mail. Kosmos. Zamówienie szło tydzień.. Może w innych sklepach drożej, ale chyba szybciej i mniej problemów.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.