ishi Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 http://www.1enduro.pl/rower-evo-jak-dostosowac-rower-do-enduro/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvin Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Wiem, że pomysł zmiany roweru odłożyłeś, ale tak na przyszłość: Po 1. przerób koła na bezdętki - możliwość jazdy na ciśnieniu poniżej 2 atm zapewni zdecydowanie lepszą przyczepność. Opona na niskim PSI potrafi się ugiąć na ponad 2 cm - jakby nie patrzeć to 2 cm dodatkowego skoku. Po 2. kwestia samych opon - rozsądna szerokość 2,25, jak mają być "tubulesowane" to najlepiej schwalbe z technologią snake skin po 3. nie daj się zwariować, teraz panuje moda na wszelkie ścieżkowce i te z pogranicza enduro. Nie mam nic przeciwko temu, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie ile czasu spędzasz na dojazdówkach i wszelkiej maści szutrach, a ile w prawdziwym terenie, bo rower o większym skoku poprzez inne kąty będzie po prostu mniej efektywny na prostszych trasach. Pamiętajmy, że dużo koła ma magiczną właściwość, która polega na tym, że 29er ze skokiem powiedzmy 100mm zachowuje się jak 26 ze skokiem 120-130 mm. po 4. nie sztuką jest kupić, który tylko dobrze zjeżdża. Nie tylko do tego ogranicza się kolarstwo, prawda? Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Salvin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2015 Akurat żeby pompować poniżej 2atm nie potrzeba przeróbki na bezdętkę, kwestia odpowiednich opon i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi