Hedo77 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Witam, na mijający już sezon, zakupiłem pierwszy raz rower z pełną amortyzacją i jestem zielony w serwisie damperów. Mianowicie, wczoraj zauważyłem że mój damper Fox float R, po przykręceniu go na "sztywno", tłok dampera zatrzymuje się w połowie swojej długości, to oznacza że w amortyzatorze spadło ciśnienie ? Ogólnie czuć, że amor wolniej odpija podczas amortyzacji, ale nic nie cieknie i nie wydaje dziwnych dźwięków. Więc jak myślicie, czy potrzebuje on ogólnego serwisu ? Czy co mam z nim zrobić ?. Pozdrawiam i czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Jeśli ciśnienie spadło to sag powinien zrobić się większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hedo77 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Wybacz, ale co to znaczy "sag" ? Więc jak zblokuje amortyzacje dampera na sztywno, a on blokuje się w połowie tłoka, to co jest tego przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rkopec16 Napisano 13 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 sag to poziom ugięcia kiedy wsiądziesz na rower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hedo77 Napisano 13 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Dzięki za podpowiedz, więc wszystko się zgadza, sag jest wyraźnie większy, ale nie jakoś tragicznie. Czyli wystarczy zwiększyć ciśnienie ? Sam sobie z tym poradzę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...