Skocz do zawartości

[spodnie] bez szelek, nieprzylegające z wkładką i ściąganymi nogawkami

dang3r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

szukam spodni na rower może niekoniecznie "luźnych" ale na pewno nie getrów czy rajtuz.

Jestem amatorem, dużo jeżdżę też po mieście coś załatwiać i chce jednocześnie: ochronić jaja, czuć się swobodnie, nie używać jakichś opasek na nogi (aby uchronić nogawki przed wkręceniem się w zęby) czy osobnych bokserek z wkładką

Wynaleziono coś takiego? :) bo szukam na allegro i ciężko... może byście przy okazji polecili jakiś sklep?

bardzo fajne...

poza tymi które poleciłeś zastanawiam się jeszcze nad:

http://narty.sportprofit.pl/pl_PL/p/Spodnie-Etape-Easy-WS-meskie-r.-L-czarne-/513 albo

http://allegro.pl/sobike-glacier-spodnie-rowerowe-bardzo-cieple-l-i4706837286.html

niestety nie posiadają fastclick.

Jakby któreś z tych dwóch które znalazłem miałyby być złym wyborem to będę wdzięczny za info. Jutro jeszcze podzwonię, podpytam i wybiorę.

Taka różnica że jak masz bokserki nie odpinane to możesz jeździć w spodniach powiedzmy jeden dzień. Potem trzeba je wyprać, chyba że lubisz zapach zjełczałego pampersa. A jak masz wpinane to zakładasz świeże i jedziesz dalej. Przydaje się to bardzo na wyjazdach gdzie nie ma możliwości prania. Najlepiej mieć osobne spodnie i zmieniać sobie dowolnie pampersy.

no i ja jeszce myslalem (byc moze blednie) o maksymalnym komforcie - ubierasz teoretycznie sie tylko jeden raz wciagajac na dupe dwa ciuchy bokserki i spodnie.

Drezyna - tam w opisie jest napisany zakres temperatur -15 do +5 wiec wcale nie zima stulecia :-P 

Taka różnica że jak masz bokserki nie odpinane to możesz jeździć w spodniach powiedzmy jeden dzień. Potem trzeba je wyprać, chyba że lubisz zapach zjełczałego pampersa. A jak masz wpinane to zakładasz świeże i jedziesz dalej. Przydaje się to bardzo na wyjazdach gdzie nie ma możliwości prania. Najlepiej mieć osobne spodnie i zmieniać sobie dowolnie pampersy.