Skocz do zawartości

[opony] które z nich najlepsze?

Antichrist

Rekomendowane odpowiedzi

nie bierz maxxis calibos, natomiast opona ktora wookie podal, jest bardzo dobra i z pewnoscia godna polecenia(Maxxis Larsen tt), moglbys sie rozejrzec rowniez za Panaracer fire xc pro tez dobra opona, a z tych co podales to z pewnoscia wybralbym IRC SERAC

Otóż jeżdżę w większości po szosie(70%) a resztę po lesie.Chciałbym abyście doradzili mi jakie obydwie opony kupic na taka jazdę.Jaka na tył i jaka na przód?Mam do wydania 130zł i chcę kupic jakieś porządne które na szosie będą sprawowa się bardzo dobrze ale także żeby nie zakopały się w lesie.Prosze doradzcie coś bo jestem zielony dry.gif

Koło 26 1.95

Pozdrawiam

Właśnie miałem pisać podobny temat ;) Potrzebuje komlpetu do 120 zł, szerokość do 2,1, dobre w piach ale także w błoto, żeby nie ślizgały sie na asfalcie i ważyły maks. 600g/sztuka. (Gdyby jeszcze były długowieczne, to byłoby super!) Tak naprawde chyba nie ma takiego kompletu ale poszukuje kompromisu, skłaniając sie w kierunku właściwości na tych nawierzchniach.

Znalazłem w piwnicy opony kendy "crosscountry" oprócz ciśnienia i szerokości pojawia sie kombinacja "K-849". Opony według mojego toku rozumowania mają 3, 4 lata, czy ktoś cos wie na ich temat (nie oczekuje, ze tak :) )

Z góry dzięki za help.

Otóż jeżdżę w większości po szosie(70%) a resztę po lesie.Chciałbym abyście doradzili mi jakie obydwie opony kupic na taka jazdę.Jaka na tył i jaka na przód?Mam do wydania 130zł i chcę kupic jakieś porządne które na szosie będą sprawowa się bardzo dobrze ale także żeby nie zakopały się w lesie.Prosze doradzcie coś bo jestem zielony dry.gif

Koło 26 1.95

Pozdrawiam

jeśli jest to w większości asfalt, ale teren też to najlepsze będą semi-slicki, ewentualnie jakieś z małym bieżnikiem. A jakie - było o tym już kilka tematów. na szybko: http://forumrowerowe.jgc.pl/opony-na-miast...ter-t14828.html

Koło 26 1.95

Może w takim razie: