peepeepee Napisano 10 Listopada 2014 Napisano 10 Listopada 2014 Witam Mam widelec SKS ShockBoard, wcześniej używałem go ze zwykłym widelcem i było ok a w obecnym rowerze mam Rebę taperowaną. Szukałem adaptera ale nie znalazłem, może źle szukałem. Doczytałem, że można go zamontować do amortyzatora o maksymalnej średnicy wewnętrznej 30 mm , zmierzyłem Rebę i ma ok. 34 mm. Tak więc po pierwsze jest za szeroka do tego adaptera a po drugie pewnie w kształcie stożka i adapter wysunie się. Czy macie swoje albo są jakieś gotowe rozwiązania aby zamocować ten błotnik ? Jeśli nie to co polecicie dobrego zamiast ShockBoard'a do Reby ? Rower jest na kołach 26".
djzatorze Napisano 10 Listopada 2014 Napisano 10 Listopada 2014 Może ucięty kołek rozporowy dużej średnicy, owinięty kawałkiem dętki dałby radę?
peepeepee Napisano 10 Listopada 2014 Autor Napisano 10 Listopada 2014 Dzięki za pomoc, też kombinowałem, żeby zastosować fabryczne mocowanie + np. cienką rurę hydrauliczną z nacięciem + oklejona cienką gumą, która wypełni przestrzeń między cienkim oryginalnym mocowaniem i rurą widelca. Znalazłem jednak taki zestaw : http://velo.pl/akcesoria/blotniki/sks/zestaw-montazowy wg. strony SKS obsłuży średnice od 5 do 35 mm http://www.sks-germany.com/?l=de&a=product&r=Radsch%C3%BCtzer&i=10176&Befestigungsset&PHPSESSID=0941e065496f2a7bf514b543363f798f Oryginalny, który dostałem z błotnikiem i dostępny w większości sklepów jest inny, taki jak poniższy : http://ctbike.pl/sks-shockboard-mocowanie-blotnika-do-przedniego-widelca.html
peepeepee Napisano 24 Listopada 2014 Autor Napisano 24 Listopada 2014 Dojechał zamówiony zestaw, pasuje elegancko do mojego widelca , który ma średnicę wewnętrzną na dole ok. 34 mm. W weekend wziąłem go do lasu, przejechał ponad 60 km , trzyma się dobrze , pewnie.
Renesis16xT Napisano 13 Grudnia 2014 Napisano 13 Grudnia 2014 Mam pytanie do użytkowników tego błotnika. Czy można go w jakiś sposób podpiąć do boostera amortyzatora? Ponieważ patrząc na to jak działa, mama wrażenie, że niewiele ochroni, tym bardziej, że nie zawsze jeżdżę po wertepach na których amortyzator pracuje na 100% swoich możliwości.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.