blackiwan Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Na wiosnę koła zostaną zalane mleczkiem .Dojedzie również regulowana sztyca. Na radzie prezentuje się tak Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Specialized 41g Bottom Bracket:(Wkład suportu) SRAM PF30 90g Brake Front: (Hamulec przedni) Shimano Deore BL-M596 288g Adapter Front : SM-MA90 31g Brake Rear: (Hamulec tylny) Shimano Deore BR-M596 290g Adapter Rear : Avid 35g Cables: (Pancerzei linki) -Jagwire 120gCassette: (Kaseta) - Shimano Deore SLX 11-36 361gChain: (Lancuch)- KMC X10 250gCrankset: (Korba) SRAM S-1250 36-24 T 848gDerlr. Front: (Przerzutka przednia) Sram x7 S3 DM 2x10 137g Derlr. Rear: (Przerzutka tylna) Shimano Deore XT RD-M780 SGS 229g Fork: (Widelec) Rock Shox Sektor TK 140mm QR15mm 1708gFrame: (Rama) Specialized Stumpjumper FSR Comp 140mm + FOX Float CTD EVO 2938gGrips (Gripy) Specialized Sip 99gHandlebar: (Kierownica) Specialized low-rise 720mm 340gPedals: (Pedaly) Shimano XT M785 407gSeat: (Siodlo) Spiecialized Henge Comp 143mm 300gSeatpost: (Sztyca) Specialized 30.9x400mm 270gSeatpost clamp: (Zacisk sztycy) Specialized 34,9mm 44gShifters: (Manetki) Shimano Deore SLX M660 3x10 300gSkewers: (Zaciski kol) 65+70gSpacers: (Podkladka pod mostek) 15mm carbon +10mm alu 15gStem: (Mostek) Specialized XC Trail 90mm 139gHeadset: (Stery) FSA 57E 1-1/8x1,5” 71gTube front: (Detka przód) CST FV 154g Tube rear: (Detka tył) CST FV 155g Top Cap: (kapsel sterów+ śruba) 6g Tire Rear:(Opona Przednia) Specialized Purgatory Control 26x2.3” 709g Tire Front:(Opona Tylna ) Specialized Ground Control 26x2.3 623g Wheel Front: (Kolo Przednie) Roval XC Trail QR15 849g Wheel Rear: (Kolo Tylne) Roval XC Trail 142x12mm 1072g Rotor Front: (Tarcza przód) Magura Storm 180mm 117g Śruby 12gRotor Rear: (Tarcza tył) Magura Storm 180mm 117g Śruby 12g RAZEM 13312g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 bez zdjęcia się nie liczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Dzisiaj bedzie w terenie, nie chce wrzucac z mebloscianka w tle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
topol Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 A teraz go wsać na wagę jak już wszystko skręciłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baltazaros Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 i niby czego ma sie spodziewać? moj evo 29er z platformami waży 13,5kg rozmiar XL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 (edytowane) Dzisiejsze testy w okolicach Góry Św. Anny https://plus.google.com/photos/118228872339293792172/albums/6080113826130046289 A teraz go wsać na wagę jak już wszystko skręciłeś. i tak coś ciężko mi wyszło, bo bez pedałów i na cięższym osprzęcie waga pokazuje (chyba że to M-ka) Stumpjumper FSR Comp alloy 26″ – 27lbs 15oz = 12,67kg Edytowane 10 Listopada 2014 przez blackiwan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baltazaros Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 i jak wrażenia? bo ja jestem w niebo wzięty, podjeżdża świetnie, na zjazdach nie odstaje za bardzo nawet od maszyn z 160mm skoku, pierwszy test na rychlebach miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Jutro przetestuję dokładnie,bo jadę w Beskidy. Po dzisiejszej pierwszej jeździe mogę tylko powiedzieć,że rama jest sztywniejsza od poprzedniego fulla, tylny amor zupełnie inaczej pracuje i jakoś lżej się podjeżdża. Brakuje natomiast trochę większych przełożeń z przodu- poprzednio miałem 42-32-24, 36-24 na płaskie tereny to trochę za mało,choć i tak prawie w 100% będzie jeździł w górach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Baltazaros Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 no jak mojej pani będzie sie chciało wstać, to się pewnie spotkamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shmitt Napisano 10 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 w niebo wzięty Radość z jazdy nie tłumaczy tego potwora stylistycznego... Proszę użytkownika o wysiłek umysłowy i poprawę, a nie zdawać się na pseudosłowniki komputerowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blackiwan Napisano 25 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 (edytowane) opony zalane -112g Opony genialnie się uszczelniły. Pierwszą próbę wykonałem bez mleka i powietrze też trzymało - pompowałem zwykłą pompką samochodową Razem równe 13200g Edytowane 25 Kwietnia 2015 przez blackiwan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DEVILEK Napisano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Jedziesz jutro na nim ? To weź lepiej zapas dętek Bo może braknąć ... Sprzęt godny, waga już tu nie gra aż takiej roli, a i tak jest na poziomie wielu ht. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.