Skocz do zawartości

[Titan Air] Drugi problem a gwarancja


Kaczorak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Zakupiłem sobie Titan'a 120mm skoku. Fajny amortyzator ale już po około 1,5 miesiąca użytkowania padła mi blokada sterowana z manetki. Tak więc udałem się do miejsca zakupu oddać na gwarancje. Wszystko ładnie szybko bezproblemowo. Okazało się że w tłumiku olejowym nie było oleju (prawdopodobnie tak wyszło z fabryki) więc go uzupełniono u dystrybutora i śmiga ładnie tzn blokuje. Ale żeby było mało po tygodniu od powrotu z naprawy gwarancyjnej zauważyłem że "rebound" nie działa. Nie ma znaczenia czy max na plus czy max na minus działa tak samo czyli nie działa.

 

Ale moje pytanie dotyczy gwarancji. Czy mogę teraz żądać zwrotu pieniędzy jako że to będzie druga reklamacja tego samego amortyzatora? Proszę o pomoc bo jak mają mi go znowu naprawić i ma mi za jakiś czas wyskoczyć jakiś kolejny problem to wole kasę i zakup czegoś bardziej sprawdzonego ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warunki warunkami bo wiadomo różnie bywa z reklamacjami niestety. Wiem że mi naprawią ale czy mi zwrócą kasę.

I też chodzi bardziej o to czy się opłaca naprawiać ten amor (chociaż fajnie pracuje ale wiem że awaryjny jest niestety druga usterka w ciągu dwóch miesięcy używania) czy żądać pieniędzy i kupić jakąś rebe albo coś tego pokroju??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Z tego co mi wiadomo po 3 powrocie z gwarancji jeżeli towar sie zepsuje jest wymieniany na nowy lub zwrot pieniędzy. Jednak w umowie może widnieć inaczej.

 

 

ale już po około 1,5 miesiąca użytkowania padła mi blokada sterowana z manetki.

Skoro przez ponad miesiąc działało znaczy olej był a skoro przestało, olej znikł, możliwe ze przelał sie w dół, jeżeli w serwisie go nie rozbierali tylko dolali oleju, to problemu nie naprawili.

 

Nie odczułeś utraty skoku ? Tłumienie nie działa w ogóle, czy nie działa sama regulacja ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że poszli po najmniejszej linii oporu i tylko dolali trochę oleju, ale tego nie wiem.

 

Utraty skoku nie odczułem. Amor zrobił się jakby twardszy i taki zamulony trochę ale zlekceważyłem to bo myślałem że się po serwisie "wyrobi" i wróci do swojej pierwotnej pracy.

 

A z rebound'em to wygląda tak że jak amor był nowy to jak kręciłem pokrętłem to było czuć takie "cykanie" pod palcami a teraz ruch pokrętła jest płynny bez cykania. Pokrętło się wkręca ale tłumienie w ogóle nie działa i amor pracuje bez zmian.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtarzam, przeczytaj warunki gwarancji i poczytaj o niezgodności towaru z umową: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html Gwarancja jest zwykle zdecydowanie gorszą opcją.

 

@Puklus Jeśli w warunkach gwarancji nie ma zapisu o zwrocie pieniędzy po n-tej reklamacji, gwarant może taki sprzęt naprawiać (lub "naprawiać") do, za przeproszeniem u....ej śmierci. Ba, jeśli klient po którejś nieudanej naprawie postanowi reklamować produkt z ustawy, a sprzęt spędzi w serwisie gwaranta zbyt wiele czasu (na taką reklamację mamy 2 miesiące od zauważenia wady) , może się najzwyczajniej pożegnać z pieniędzmi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...