Kaczorak Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Witam Zakupiłem sobie Titan'a 120mm skoku. Fajny amortyzator ale już po około 1,5 miesiąca użytkowania padła mi blokada sterowana z manetki. Tak więc udałem się do miejsca zakupu oddać na gwarancje. Wszystko ładnie szybko bezproblemowo. Okazało się że w tłumiku olejowym nie było oleju (prawdopodobnie tak wyszło z fabryki) więc go uzupełniono u dystrybutora i śmiga ładnie tzn blokuje. Ale żeby było mało po tygodniu od powrotu z naprawy gwarancyjnej zauważyłem że "rebound" nie działa. Nie ma znaczenia czy max na plus czy max na minus działa tak samo czyli nie działa. Ale moje pytanie dotyczy gwarancji. Czy mogę teraz żądać zwrotu pieniędzy jako że to będzie druga reklamacja tego samego amortyzatora? Proszę o pomoc bo jak mają mi go znowu naprawić i ma mi za jakiś czas wyskoczyć jakiś kolejny problem to wole kasę i zakup czegoś bardziej sprawdzonego Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Gwarancja mowisz. Przeczytaj jej warunki, a znajdziesz odpowiedź. Proponuję także zainteresować się tematem niezgodności towaru z umową i reklamować z tego tytułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Warunki warunkami bo wiadomo różnie bywa z reklamacjami niestety. Wiem że mi naprawią ale czy mi zwrócą kasę. I też chodzi bardziej o to czy się opłaca naprawiać ten amor (chociaż fajnie pracuje ale wiem że awaryjny jest niestety druga usterka w ciągu dwóch miesięcy używania) czy żądać pieniędzy i kupić jakąś rebe albo coś tego pokroju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 3 Listopada 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Z tego co mi wiadomo po 3 powrocie z gwarancji jeżeli towar sie zepsuje jest wymieniany na nowy lub zwrot pieniędzy. Jednak w umowie może widnieć inaczej. ale już po około 1,5 miesiąca użytkowania padła mi blokada sterowana z manetki. Skoro przez ponad miesiąc działało znaczy olej był a skoro przestało, olej znikł, możliwe ze przelał sie w dół, jeżeli w serwisie go nie rozbierali tylko dolali oleju, to problemu nie naprawili. Nie odczułeś utraty skoku ? Tłumienie nie działa w ogóle, czy nie działa sama regulacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaczorak Napisano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Możliwe że poszli po najmniejszej linii oporu i tylko dolali trochę oleju, ale tego nie wiem. Utraty skoku nie odczułem. Amor zrobił się jakby twardszy i taki zamulony trochę ale zlekceważyłem to bo myślałem że się po serwisie "wyrobi" i wróci do swojej pierwotnej pracy. A z rebound'em to wygląda tak że jak amor był nowy to jak kręciłem pokrętłem to było czuć takie "cykanie" pod palcami a teraz ruch pokrętła jest płynny bez cykania. Pokrętło się wkręca ale tłumienie w ogóle nie działa i amor pracuje bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 3 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Powtarzam, przeczytaj warunki gwarancji i poczytaj o niezgodności towaru z umową: http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradnik-konsumenta-przeczytaj.html Gwarancja jest zwykle zdecydowanie gorszą opcją. @Puklus Jeśli w warunkach gwarancji nie ma zapisu o zwrocie pieniędzy po n-tej reklamacji, gwarant może taki sprzęt naprawiać (lub "naprawiać") do, za przeproszeniem u....ej śmierci. Ba, jeśli klient po którejś nieudanej naprawie postanowi reklamować produkt z ustawy, a sprzęt spędzi w serwisie gwaranta zbyt wiele czasu (na taką reklamację mamy 2 miesiące od zauważenia wady) , może się najzwyczajniej pożegnać z pieniędzmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 3 Listopada 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Z tego co mi wiadomo po 3 powrocie z gwarancji jeżeli towar sie zepsuje Jeżeli usterka dotyczy tego samego elementu. Ale faktycznie w warunkach gwarancji ,które akceptujemy w momencie zakupu, może być to inaczej sprecyzowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.