Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Zależy za ile za 400-500zł xc32, jeżeli nie znajdziesz go w takiej cenie to nie bierz. Z drugiej strony za 500 można poszukać rideona czasami sie trafiają, ostatnio na activii były.

  • Mod Team
Napisano

Ale piotrek dobrze gada bo więcej ciekawych rzeczy obecnie sie znajdzie na oś 15. do 1000zł spokojnie używki w dobrym stanie możesz szukać, z nowych ... no są ale obecnie to nie rewelacja.

Napisano (edytowane)

Chyba jedno z drugim jest powiązane. Poza tym może by tak samemu coś poszukać a nie tylko wymagać odpowiedzi.

Edytowane przez Puklus
Napisano

Ale piotrek dobrze gada

 

i chyba ma zawodowe powiązanie z Suntour'em wiec się z nim dogadaj co do jakiegoś Epicona i już. To sprzęt aż na wyrost na miasto.

 

  • Mod Team
Napisano

Z tego co wiem nie tylko z suntorem ale marzocchi także, wiec moze by tutaj przeszukać ofertę. Bombery może nigdy nie były demonami lekkości, ale jakością wykonania i pracy zawsze stały wysoko ( poza kilkoma nędznymi rocznikami).

  • 3 tygodnie później...
Napisano

Przy 100mm jest OK. Pod lekkim rajderem 120mm jeszcze ogarniam. Ale 140mm na miękkiej osi to jest rozgotowane spaghetti.

Do póki nie zaczyna się go używać do AM i nie wyciąga ponad 120mm to jest całkiem dobrze. Nic specjalnego nie mogłem mu zarzucic.

Napisano

Z awaryjnością to na minus można zaliczyć niezbyt dobrej jakości uszczelki kurzowe (ustępują tym typu RS itp), ale ACTIVIA proponuje jakieś poprawione, nie wiem, nie miałem okazji testować.

Poza tym nie różni się zbytnio od innych produktów bardziej "topowych" marek.

Blokada działa jak należy, tłumienie powrotu na oleju 10W ma dość szeroki zakres, pokrętło "klika".
 

Ja podczas hamowania nie zaobserwowałem takich rzeczy, ale jestem człowiekiem, a nie urządzeniem badawczym, więc może coś mi umknęło.

Napisano

A negatywna komora to jest powietrzna czy sprężynowa?Kilka osób pisało, że pękł im kartridż, czym to mogło być spowodowane, wjechaniem w dziurę z włączoną blokadą skoku czy czymś jeszcze?Jak jest z powłoką teflonową, czy się nie ściera?

Napisano

Negatywna sprężyna jest stalowa.

Pęknięcie tłumika było spowodowane częściowo wadą fabryczną tych tłumików (od 2012 są poprawione), gdyż zaraz poniżej gwintu było przetoczenie, na którym wszystkie pękały.

Anoda się nie ściera, ma opinię bardzo trwałej. Jak długo jeżdżę tak nie widziałem Epicona/Axona z uszkodzoną anodą.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...