Skocz do zawartości

[amortyzator SR Suntour-problem]


LifeIsGood

Rekomendowane odpowiedzi

SR Suntour mhlo 2014 100 mm

Nie ma takiego modelu jak MHLO. HLO oznacza jedynie rodzaj blokady. W tym wypadku hydraulicznej (Hydraulic LockOut). Jeśli to niski model i problem pojawił się teraz to bym się nie przejmował bo prawdopodobnie jest spowodowany spadkiem temperatury. Miałem takie przejścia z XCM'em, który wczesnej fazie zimowej oferował jedynie 30mm skoku. Serwisowałem też XCT, z którego po rozebraniu... wylałem około szklanki wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc odkręcas lewy korek (najlepiej śrubokręt albo koniec szybkozamykacza przykładasz przez szmatkę do korka i młotkiem poluzowujesz), wyciągasz spręzyne i śrubokrętem podważasz to białe na końcu. Wyciągasz to gumowe ze środka i już. Jak na spręzynie jest mało smaru to aplikujesz ŁT 43

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

0... musi się wginać do końca bo inaczej nie ma sensu kupywać 100 mm skoro aktywne jest 50 mm...
Musi to na rusi... Najlepsze jest to że żeby pracę amora nazwać poprawną musi mieć on jakieś ugięcie wstępnie czyli tzw SAG. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego że amortyzator oprócz ściskania podczas najazdu na przeszkodę musi się rozprężać wjeżdżając w nią np w dołek. Poza tym jeśli za każdym razem ugięcie będzie wynosiło 100% to amortyzator może nie wyrobić z praca i oferować coraz krótszy skok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na minus jak także na plus jest ogranicznik. Możliwe ze za bardzo wcześniej kręciłes na plus i ten środek z tego korka ci wyszedl. Odkręc korek i zobacz co jest grane.

Odkręciłem. Korek ma 2 gwinty jeden mniejszy, który wchodzi w miseczkę plastikową, która nie ma gwintu i w nią się nie wkręca. Z tego co widzę to regulacja twardości odbywa się poprzez ściśnięcie lub rozluźnienie sprężyny na jednej golenii? Druga to tylko blokada?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nie otwierając nowego tematu... Mam Suntoura XCM z blokadą skoku, skok 10cm. Zakupiłem go w lipcu 2014, od tamtego czasu zrobilem na nim jakieś 1300 km, i podczas dzisiejszej rundy stwierdziłem że ma luz na dolnych goleniach w granicach 2mm. Co za badziew! W terenie to zrobił może z 70 km, czyściłem go regularnie i smarowałem Brunoxem a on i tak się wyrobił. I teraz pytanie czy się da ten luz jakoś zniwelować???       

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...