malenstwo Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 jaka jest różnica między piastami maszynowymi a zwykłymi. Ostatnio wszędzie się słyszy że maszynowe lepsze. Dlaczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bikerman Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 Mocniejsze, lżejsze, małe opory toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malenstwo Napisano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 Dzięki. W sklepie Pan powiedzial że jedyna różnica to to że są składane maszynowo . Odradził kupno maszynowych, bo podobno żadna różnica. I upiera sie przy Shimano M526. Co o tym sądzicie bo ja mam mieszane uczucia, ale nie znam się na tyle żeby z nim dyskutować. Pozdrawiam Asia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goly33 Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 wszystko zalezy jakimi funduszami dysponujesz, masz wiecej kasy wez maszynowe, mniej.... sama wiesz pozdrowko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
malenstwo Napisano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 Wiem że za 100 zł za sztuke sie nic super nie kupi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goly33 Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 przejrzyj allegro, moze cos ciekawego znajdziesz, i ceny powinny byc nizsze niz w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...