lole Napisano 31 Października 2014 Napisano 31 Października 2014 Proszę o ocenę uszkodzenie, które powstało po 2000 km. Pierwszy ząbek wyłamał się po 700 km. Jak oceniacie, czy to jakaś wada fabryczna? Koło pochodzi Radona ZR race 8.0. Czy na podstawie dokumentów z bike-discount, które dostaje się wraz z rowerem (faktura, na kołach były jakieś certyfikaty z nr seryjnymi od DT), możliwa jest reklamacja w serwisie DT swiss? Zdjęcie uszkodzenia: http://oi58.tinypic.com/2n21fmf.jpg
Fenthin Napisano 31 Października 2014 Napisano 31 Października 2014 Odpowiedź na Twoje pytanie najszybciej znajdziesz u źródła, a więc u któregoś z dystrybutorów DT. Forumowe wróżki niestety w rozjazdach. Choć sądzę, że bez kontaktu z Radonem się nie obejdzie.
dawid Napisano 31 Października 2014 Napisano 31 Października 2014 DT reklamuje to bez problemu, skontaktuj się z DT
wiater Napisano 31 Października 2014 Napisano 31 Października 2014 Jak Ci sie nie uda w Polsce to pisz do bike-discount. Juz 2 razy reklamowalem (suport i hample) i 2 razy wymienili mi na nowe choc chwile to trwalo ze wzgledu na to że BS wysylal do producenta, producent do BS i BS do klienta.
lole Napisano 1 Listopada 2014 Autor Napisano 1 Listopada 2014 Poszedł mail do serwisu DT, mam nadzieję, że się obejdzie bez wysyłania do B-D.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.