Sansei6 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Pewnie to coś prostego ale tak bywa, że takie rzeczy się przegapia, wieć sorki za banał jeżeli tak... Otóż podczas prowadzenia roweru do tyłu apinacz z kółkami "podwija sie" do góry i aż do blokowania lub prawie spadania łańcucha z tyłu... to tylko kwestia regulacji? A może coś w napinaczu, czy kółkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
render Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 jeśli jak to określiłeś podczas prowadzenia do tyłu roweru zawija się łańcuch to proponuję rozebrać tylną piastę i wyczyścić dokładnie bębenek i zabierak po czym nasmaruj niezbyt grubo w miarę rzadkim smarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzatorze Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Wygląda na to, że łańcuch blokuje się w okolicach górnego kółka przerzutki. Postaw rower do góry kołami i zakręć powoli kołem do tyłu obserwując tamten rejon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 29 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2014 Ok dzięki za tak szybkie odp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 jeśli jak to określiłeś podczas prowadzenia do tyłu roweru zawija się łańcuch to proponuję rozebrać tylną piastę i wyczyścić dokładnie bębenek i zabierak po czym nasmaruj niezbyt grubo w miarę rzadkim smarem bębenek smaruje sie rzadkim olejem a nie smarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roonin Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 ?? A to czemu? Żeby po 100km napi....... tak żeby uszy więdły? Ile bębenków rozbierałem w tylu był smar, też daję smar tylko bardzo dobry i nigdy z tego powodu nie miałem problemów. Super pomysł na "trwałe" smarowanie części ruchomych, rzadki olej.... no no.... Na pewno dobrze wpływa na trwałość zapadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 9 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Hehe, dopiero dzis miałem chwilkę, bo nie była to zbyt uciążliwa sprawa... i z mojego dochodzenia wyszło, że sprawcą tego problemu było pierwsze kółko w napinaczu, sieprzycinało, przeczyściłem je, psiknałem smarem i póki co... działa i pięknie się wszystko kręci do tyłu Jutro szykuje się mała przejażdżka to zobaczymy... moze to jakaś oznaka czychającej większej awarii albo poprostu wymiany napinacza, kółek? Może do wiosny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djzatorze Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Wykręć oba kółeczka, dokładnie wyczyść i ślizgi delikatnie dotknij olejem do łańcucha. Jeżeli tulejka ceramiczna to nie trzeba smarować, wystarczy wyczyścić. To jest robota na 10 minut a będzie wszystko grało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 10 Listopada 2014 Dzieki, póki co wczorajsza naprawa wystarczyła... dziswszystko gra i buczy... ale na przyszłosć będę pamiętał jak się powtórzy Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.