sephiroot Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 Witam, po zakupie drugiego crossa uznałem że to jest strasznie nudny rower Ni to poskakać ni to pofruwać. Nadszedł chyba już czas na lekką specjalizację. Przymierzam się powoli do kupna wygodnej szosy/przełaju. Powinno: maksymalnie wygodna geometria szerokie kapcie tarczówki rama sloppingowa Musi:się podobać (dość kupowania roweru dla roweru)Rower do jazdy asfalt/ścieżki/drogi polne/płyty/kostka. Wybrałem ich trochę. Ich ceny i typy są różne - podobnie jak z dostępnością. Rama obojętna - byle by zęby się nie kruszyły z drgań. RIDLEY X-BOW 10 DISC Cannondale CAADX Disc 5 105 Haibike Noon SL Specialized Ddiverge Eelite A1 2015 Cannondale S ynapse Disc 5 105 Giant Anyroad Comax hMerida CycloCross 500 Rose Pro DX Cross 3000 mb Canyon Endurace CF 7.0 Canyon Endurace AL 7.0 Team Cube CrossRace Disc 2015 Raleigh RX Comp Colnago World-Cup 2.0 Lapierre Cyclo Cross Alloy Sprawa jest taka... nie znam się zbytnio na geomaetrii ram. Potrzebuje czegoś wygodnego - nie będę klepał kilometrów. Chcę sobie wyjechać, czasem docisnąć, czasem poszwędać. Kilometraż różny.. 50km na spokojnie, 100km by pojeździć. Będę na 100% chciał wyciskać km by bić własne rekordy (crossikowy rekord to 127km (razem z żonką )). Gdzieś do 150km zapewne będzie mi towarzyszyć żonka dlatego bym musiał dostosowywać prędkość -> wolniej -> wygodniej Scorpions- Does anyone know
LazyPete Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 gdybym ja dzisiaj stał przed takim wyborem faworyt byłby jeden: http://www.konaworld.pl/menu,222,jake_the_snake
mklos1 Napisano 29 Października 2014 Napisano 29 Października 2014 W budżecie są także: http://www.planetx.co.uk/c/q/bikes/cyclocross-bikes